LMS VM i KM

JYxfeldt

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Hoj
Honda Varadero -99
Hej!
Jag är alldeles ny här på sporthoj (och i roadracingvärlden över huvud taget), men då jag gillar foto tipsade en kompis till mig om tävlingen i måndags så jag var där och tog lite kort. Det här är mitt första försök att fota roadracing så har ni några tips eller andra bra tricks får ni gärna säga till :) Samma sak, vill ni ha några bilder i full upplösning är det bara att hojta till så kan vi lösa det.

Albumet ligger här: https://plus.google.com/photos/112819759360509381611/albums/5741168546854177553

Några exempelbilder:
_MG_1666.jpg

_MG_1698.jpg

_MG_2001.jpg

_MG_2149.jpg

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hej!
Jag är alldeles ny här på sporthoj (och i roadracingvärlden över huvud taget), men då jag gillar foto tipsade en kompis till mig om tävlingen i måndags så jag var där och tog lite kort. Det här är mitt första försök att fota roadracing så har ni några tips eller andra bra tricks får ni gärna säga till :) Samma sak, vill ni ha några bilder i full upplösning är det bara att hojta till så kan vi lösa det.

Albumet ligger här: https://plus.google.com/photos/112819759360509381611/albums/5741168546854177553
Snygg bild på min lätt patinerade tank :hihi Snygga bilder för övrigt också dock :tummenupp

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jeeeeezuz, den börjar ju se riktigt ärrad ut! Varje repa berättar en historia = många historier på den tanken!
Japp, jag är noga med att spara alla klistermärken från alla besiktningar osv också, hojen blir ju rena dagboken :)

Sen, när jag har köpt mina drömmars herrgård, då ska jag göra en bokhylla, som ska byggas av lika delar trä, kärlek och själ, och där ska jag ställa upp avbrutna kammar, spikar jag har haft i fötterna, nerslipade fotpinnar och andra offerings to the God of Speed :nicka

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Hej!

Toppen bilder! :tummenupp Hoppas du tyckte det var kul å vill komma fler gånger

JYxfeldt

Ny medlem
Gick med
11 May 2012
Hoj
Honda Varadero -99
Toppen bilder! :tummenupp Hoppas du tyckte det var kul å vill komma fler gånger

Det var verkligen kul! Roligt att få fota lite actionbilder också, så jag kommer gärna och fotar fler gånger :) Är det något speciellt man bör sikta på? Eller kan man dyka upp på träningar och sånt också?

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Det var verkligen kul! Roligt att få fota lite actionbilder också, så jag kommer gärna och fotar fler gånger :) Är det något speciellt man bör sikta på? Eller kan man dyka upp på träningar och sånt också?

Det är träning varje tisdag och SM 16-17/6. Det är bara att gå in i race office och be om en fotoväst. :tummenupp

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
11 tappra anmälda???

Vad är det som händer, tycker inte det är så många år sedan kören ropade att det fanns för få tillfälle :confused:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Jag kan ju inte köra ju, har ett trashat knä utan korsband efter tvåtaktsdagen! (fast det är klart, det behövs ju inte för att slå skit-sege).

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Hmm 1000 går ju så sjuuukt fort, å jag har inte ens kört på Sviesta i år.

Hade jag hunnit längre i 250 planerna.... så hade jag nog kört.:fyllisar
(funderar på att testa en 250 räcer till nästa år... eller om det blir en SP?)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping