Black Francis
Ny medlem
Det är redan fixat.
Bra där Mattias, men nu behöver vi (jag) fler som åker lite långsammare också.. Så anmäl er!
Det är redan fixat.
Bra där Mattias, men nu behöver vi (jag) fler som åker lite långsammare också.. Så anmäl er!
Upptorkande på kvalen, men torra rejs.Var det snustorrt och bra väder hela kvällen?
Jaha, då inväntar vi bara Fy Fan Jävla Skit-Seges totalhybris
Jaha, då inväntar vi bara Fy Fan Jävla Skit-Seges totalhybris
Njah asså, det blev 'som det skulle' med tanke på vilka som var där och att Calles moped inte riktigt gick som den skulle vilket är 50/50 ungefär.
Fick inte stå överst på en FULL pall heller för jävla Calle åkte hem direkt. Så hur kul var det.
ALDRIG får man vara nöjd, ALDRIG!
Men det var kul att Sleven var så jävla taggad så han drog iväg som en jävla kanonkula i starten, jag blev nästan överrumplad, var tvungen att omgruppera och hämta andan. Sen stekte jag den jäääääveln så det stod härliga till. HAH!
Säsongen 2012 är över, nu vilar vi 8 månader så vi pallar 50 nya mil 2013 typ.
TACK LMS, VM i KM borde det vara oftare! Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet!
Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet!
Just ja. Det hade jag glömt bort redan. Men eftersom starten är så jävla rolig och spännande så kanske man kunde utveckla nån supersprintvariant där man kör sighting- och warm upvarv, startar, kör fem varv och blir avflaggade. Resultat 1 klart. Sen kör man runt till startplattan igen och startar så fort alla är på plats. Kör fem varv för att få resultat 2. Ställer upp ännu en gång och kör fem varv till. Resultat 3 fixat.
Det vore nog jävligt roligt och kopplingslamelltillverkarna skulle jubla. Det tar kanske liiite längre tid än 12-varvsrejsen, men man skulle få uppleva lite tätare rejsing vilket naturligtvis är mycket roligare.
Det är att man vinner som räknas, inte hur, eller?
Mitt album med drygt fyrahundra bildbevis dyker upp under kvällen.
Jag vet att du är ödmjuk Perra, det är inte alla som vågar blotta strupen Bra jobbat Sege, tyvärr är mitt RR intresse lika stort som Greklands stadskassa just nu... Men 2013 då jäklar.... Mvh. Kjell Mr ödmjuk Bornemo.Usch vad ödmjukt
(Fast jag vet ju egentligen inte vad ödmjukt betyder enligt "experten".)
Får väl se fram emot Mattias racerapport istället
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |