Jag gillade inte alls avsnittet. Det var bara lite utfyllnader... Cliffhangern från förra avsnittet består...R1 Uffe skrev:Bra avsnitt men ändå inte, man får ju för F#¤ aldrig reda på nå tycker jag
MikkE skrev:Har avsnitt 6 nu. Är det bäst att vänta och se det tills man har avsnitt 7? Se båda två efter varandra. Kanske vänta tills man har ännu fler och ha ett LOST-maraton som förut. 17 st avsnitt i sträck
Grrrr. Då väntar jag lika gärna till 10tvålen skrev:Skulle nog vänta tills 8an om du vill se vad som händer efter avsnitt 6.
Avsnitt 7 var tillbakablick hela avsnittet, inte sååå bra.
Det beror ju på hur man ser det, visst ordagrant så är det bara tillbaka blickar, men egentligen så ................jajatvålen skrev:Avsnitt 7 var tillbakablick hela avsnittet, inte sååå bra.
R1 Uffe skrev:Det beror ju på hur man ser det, visst ordagrant så är det bara tillbaka blickar, men egentligen så ................jaja
Svar NEJ, du får allt se, och del 8 är den senaste delen som finns ute, del 9 kommer till min dator i morgon bittihenrikkrueger skrev:Hej.
Kan någon vänlig själ här skicka mig PM om vad som händer i avsnitt 8 och framåt?
Tack på förhand
/Henrik
R1 Uffe skrev:Svar NEJ, du får allt se, och del 8 är den senaste delen som finns ute, del 9 kommer till min dator i morgon bitti
John skrev:Vilken tid sänds det i USA? Och vilken tid innebär det i Sverige..?
Lugn skrev:Sänds kl 9/8pm e/c här, så kl 3 på morgonen (torsdag) i Sverige.
Själv så jublade jag som fan. Visste när jag såg avsnittet att någon skulle dö och jag satt och höll tummarna och hoppades på att hon äntligen skulle dö.DaLorD skrev:.... saknar Shannon.. ...
.. hon var så fin...
Jag oxå hoppas det, men så länge serien genererar pengar så fortsätter dom nog, eller så skulle jag i varjefall göraOrca69 skrev:Har inte läst hela tråden så frågan kanske redan besvarats, men..
Nån som vet om det här är sista säsongen och att de inte blir fler avsnitt? (hoppas att det är sista)
Antagligen blir det så, men jag hoppas på ett avslut. Brukar tappa intresset när det drar ut för länge även om serien är bra.R1 Uffe skrev:Jag oxå hoppas det, men så länge serien genererar pengar så fortsätter dom nog, eller så skulle jag i varjefall göra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|