Lost säsong 2

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Bra avsnitt men ändå inte, man får ju för F#¤ aldrig reda på nå tycker jag

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
R1 Uffe skrev:
Bra avsnitt men ändå inte, man får ju för F#¤ aldrig reda på nå tycker jag
Jag gillade inte alls avsnittet. Det var bara lite utfyllnader... Cliffhangern från förra avsnittet består...

Nu har Divxsweden börjat tävla med Undertexter.se om att få ut sub till Lost snabbast. Den första texten kom redan strax efter kl 14. Bra sub faktiskt..

MikkE

Guest
Har avsnitt 6 nu. Är det bäst att vänta och se det tills man har avsnitt 7? Se båda två efter varandra. Kanske vänta tills man har ännu fler och ha ett LOST-maraton som förut. 17 st avsnitt i sträck :tummenupp

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
MikkE skrev:
Har avsnitt 6 nu. Är det bäst att vänta och se det tills man har avsnitt 7? Se båda två efter varandra. Kanske vänta tills man har ännu fler och ha ett LOST-maraton som förut. 17 st avsnitt i sträck :tummenupp

Skulle nog vänta tills 8an om du vill se vad som händer efter avsnitt 6.
Avsnitt 7 var tillbakablick hela avsnittet, inte sååå bra.

MikkE

Guest
tvålen skrev:
Skulle nog vänta tills 8an om du vill se vad som händer efter avsnitt 6.
Grrrr. Då väntar jag lika gärna till 10 :)

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
tvålen skrev:
Det beror ju på hur man ser det, visst ordagrant så är det bara tillbaka blickar, men egentligen så ................jaja

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
R1 Uffe skrev:
Det beror ju på hur man ser det, visst ordagrant så är det bara tillbaka blickar, men egentligen så ................jaja

Jag skriver alltid ordagrant :mattias

Förresten, det var väldigt bra läsning på lost-forumet som någon postade länken till!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
Hej.
Kan någon vänlig själ här skicka mig PM om vad som händer i avsnitt 8 och framåt?
Tack på förhand
/Henrik
Svar NEJ, du får allt se, och del 8 är den senaste delen som finns ute, del 9 kommer till min dator i morgon bitti

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
R1 Uffe skrev:
Svar NEJ, du får allt se, och del 8 är den senaste delen som finns ute, del 9 kommer till min dator i morgon bitti

Vilken tid sänds det i USA? Och vilken tid innebär det i Sverige..? ;)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
DaLorD skrev:
.... saknar Shannon.. :gråta ...

.. hon var så fin... :tuttar
Själv så jublade jag som fan. Visste när jag såg avsnittet att någon skulle dö och jag satt och höll tummarna och hoppades på att hon äntligen skulle dö.

Först dog hennes otroligt äckliga rosenkindade brorsa och sen hon. Lost är bästa serien :tummenupp

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vilket slut det var på Episode09

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Har inte läst hela tråden så frågan kanske redan besvarats, men..
Nån som vet om det här är sista säsongen och att de inte blir fler avsnitt? (hoppas att det är sista)

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Orca69 skrev:
Har inte läst hela tråden så frågan kanske redan besvarats, men..
Nån som vet om det här är sista säsongen och att de inte blir fler avsnitt? (hoppas att det är sista)
Jag oxå hoppas det, men så länge serien genererar pengar så fortsätter dom nog, eller så skulle jag i varjefall göra

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
R1 Uffe skrev:
Jag oxå hoppas det, men så länge serien genererar pengar så fortsätter dom nog, eller så skulle jag i varjefall göra
Antagligen blir det så, men jag hoppas på ett avslut. Brukar tappa intresset när det drar ut för länge även om serien är bra. :(

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024