R1 Uffe skrev:Japp, det kan du nästan göra, för LOST har uppehåll nu i USA, så när dom börjar om så har TV4 kommit ikapp
Så det står inget i den här tråden om händelser/avsnitt som inte visats på tv4 än?
R1 Uffe skrev:Japp, det kan du nästan göra, för LOST har uppehåll nu i USA, så när dom börjar om så har TV4 kommit ikapp
Jo, vi ligger fortfarande 2veckor före TV4. Du gör nog bäst i att inte läsa.Markus skrev:Så det står inget i den här tråden om händelser/avsnitt som inte visats på tv4 än?
Biifer skrev:Jo, vi ligger fortfarande 2veckor före TV4. Du gör nog bäst i att inte läsa.
morlock skrev:
Haha, då kommer han ta bort mitt inlägg av ren princip också då.MHK skrev:Swedie gillade inte den när jag la upp den.
Det här inlägget har tagits bort av Swedie. Anledning: är du helt seriös och posta upp en sådan film i en tråd om något helt annat?
morlock skrev:Haha, då kommer han ta bort mitt inlägg av ren princip också då.
Da rolf skrev:Är det nån som har hittat Lost.s02e06?
Det enda jag hittar är fake....
Da rolf skrev:Är det nån som har hittat Lost.s02e06?
Det enda jag hittar är fake....
Gula faran skrev:Nu har inte pallat läsa hela tråden ...men Lost är ju den mest sega serie som visats.... lite prassel i buskarna och huuuuu vad det ska vara spännande... händer ju ingenting...........
mattsson skrev:Jag håller på att ladda ner nu, snart klar. Ganska säker på att det inte är fake men jag ska inte säga för mycket. Hör jag inte av mig på 45 min så vet ni
Linusp3 skrev:Är du inte intresserad behöver du inte heller uttala dig. Ingen tvingar någon att se program de inte gillar...
Var det Fake eller vill du MSN:a det till mig
mattsson skrev:Jag håller på att ladda ner nu, snart klar. Ganska säker på att det inte är fake men jag ska inte säga för mycket. Hör jag inte av mig på 45 min så vet ni
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |