R1 Uffe skrev:Japp, det kan du nästan göra, för LOST har uppehåll nu i USA, så när dom börjar om så har TV4 kommit ikapp
Så det står inget i den här tråden om händelser/avsnitt som inte visats på tv4 än?
R1 Uffe skrev:Japp, det kan du nästan göra, för LOST har uppehåll nu i USA, så när dom börjar om så har TV4 kommit ikapp
Jo, vi ligger fortfarande 2veckor före TV4. Du gör nog bäst i att inte läsa.Markus skrev:Så det står inget i den här tråden om händelser/avsnitt som inte visats på tv4 än?
Biifer skrev:Jo, vi ligger fortfarande 2veckor före TV4. Du gör nog bäst i att inte läsa.
morlock skrev:
Haha, då kommer han ta bort mitt inlägg av ren princip också då.MHK skrev:Swedie gillade inte den när jag la upp den.
Det här inlägget har tagits bort av Swedie. Anledning: är du helt seriös och posta upp en sådan film i en tråd om något helt annat?
morlock skrev:Haha, då kommer han ta bort mitt inlägg av ren princip också då.
Da rolf skrev:Är det nån som har hittat Lost.s02e06?
Det enda jag hittar är fake....
Da rolf skrev:Är det nån som har hittat Lost.s02e06?
Det enda jag hittar är fake....
Gula faran skrev:Nu har inte pallat läsa hela tråden ...men Lost är ju den mest sega serie som visats.... lite prassel i buskarna och huuuuu vad det ska vara spännande... händer ju ingenting...........
mattsson skrev:Jag håller på att ladda ner nu, snart klar. Ganska säker på att det inte är fake men jag ska inte säga för mycket. Hör jag inte av mig på 45 min så vet ni
Linusp3 skrev:Är du inte intresserad behöver du inte heller uttala dig. Ingen tvingar någon att se program de inte gillar...
Var det Fake eller vill du MSN:a det till mig
mattsson skrev:Jag håller på att ladda ner nu, snart klar. Ganska säker på att det inte är fake men jag ska inte säga för mycket. Hör jag inte av mig på 45 min så vet ni
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|