Lost säsong 2

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
R1 Uffe skrev:
men det jag fastnade för var namnet B.F skinner
Och B.F. Skinner är en person som verkligen har existerat. :)
http://susning.nu/B._F._Skinner

Jag råkade snubbla över hans namn ikväll när jag satt och läste om ontologi (underrubrik "fenomenalism") i boken Kunskapens Former - Vetenskapsteori och forskningsmetod av Peter & Britt-Marie Sohlberg.
(Ja, boken är lika tråkig som det låter.)

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Gå in på www.oceanicflight815.com och tryck på streckoden. Skriv sedan in "theislandiswaiting" så kommer det en sida från manuset i avsnitt 6. Om det stämmer vet jag dock inte men det återstår att se.

Sen kan ni gå in på http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm
Sedan trycker ni in koden i rätt ordning nere på siffrorna.
Finns en del att trycka på men jag har ingen aning om hur "systemet" funkar. Har fått fram en del av vart vissa passagerare satt.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
om ni går in på http://www.oceanic-air.com/ och för musen över texten i den ljus gula rutan till höger strax under mitten så ser ni att det dyker upp "dubbel" text...markera den så går det att läsa

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
R1 Uffe skrev:
om ni går in på http://www.oceanic-air.com/ och för musen över texten i den ljus gula rutan till höger strax under mitten så ser ni att det dyker upp "dubbel" text...markera den så går det att läsa

Hehe, jag hittade en till. Längst upp vid den gula rutan sticker det ut bokstäver. Markera dom och fortsätt markera trots att du inte ser vad du markerar. Sen klistrar du in det någon stans.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Wesslan skrev:
Hehe, jag hittade en till. Längst upp vid den gula rutan sticker det ut bokstäver. Markera dom och fortsätt markera trots att du inte ser vad du markerar. Sen klistrar du in det någon stans.
JAg hajjar inte riktigt hur man ska göra :kocko :kocko kan du klistra in det här får jag se

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
R1 Uffe skrev:
JAg hajjar inte riktigt hur man ska göra :kocko :kocko kan du klistra in det här får jag se

If anyone should find this message, please get word I'm alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
kiko skrev:
If anyone should find this message, please get word I'm alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...
"theislandiswaiting" hittade jag på den där sidan... Fast vetefan om det var ouptäckt! Kan även tänka sig att det är min skärminställningar som spökar så jag inte ser en länk lr nått!

Hittade en till på http://www.oceanic-air.com/... verkar vara fortsättningen på den text ni hittade!
I survived a horrific plane crash and am stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to my parents.

Last edited:

Zandrah

Guest
Grymt bra och spännande serie!! :tummenupp
Jag tror att det hela är nåt sorts experiment. Detta diskuterade jag och min bror tidigt under säsong 1..
Någon "galen vetenskapsman" som är i farten.

Fler säsonger än 2-3 st, och jag avlider. Då kommer det spåra ur, precis som 24 som någon nämnde tidigare i tråden.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Hagster skrev:
Är det uppehåll nu i ett par veckor? Någon som kan bekräfta de?

Stämmer, de kör repriser här i ett par vackor nu. Tror det är pga The World Series...

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zandrah skrev:
Fler säsonger än 2-3 st, och jag avlider. Då kommer det spåra ur, precis som 24 som någon nämnde tidigare i tråden.
Så länge den genererarpengar serien så lär dom hålla på.

Money Talks you know

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Lugn skrev:
Stämmer, de kör repriser här i ett par vackor nu. Tror det är pga The World Series...

OT: Hehe World Series, som spelas av ett land... :tomten

Nästa avsnitt sänds den 10 November.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Empa skrev:
OT: Hehe World Series, som spelas av ett land... :tomten

Nästa avsnitt sänds den 10 November.

Är avsnittet förskjutet till torsdag? Skulle väl sänts den 9:e?

Ja, det där att det kallas för World Series, men är begränsat till de 50 staterna, har diskuterats livligt här på jobbet... Som ensam icke-amerikan så är det lite kärvt att få någon som helst förståelse för att USA inte är hela världen... :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept