Börja kolla på OZ så kommer du att förstå.KristianAE86 skrev:förklara plz
Börja kolla på OZ så kommer du att förstå.KristianAE86 skrev:förklara plz
Det var mest ett skämt. Negern som sawyer och dom är med är med i oz också och heter adebisi och är THE MAN i oz.KristianAE86 skrev:förklara plz
Och B.F. Skinner är en person som verkligen har existerat.R1 Uffe skrev:men det jag fastnade för var namnet B.F skinner
Jens_von_Helvette skrev:vilken streckkod?
R1 Uffe skrev:om ni går in på http://www.oceanic-air.com/ och för musen över texten i den ljus gula rutan till höger strax under mitten så ser ni att det dyker upp "dubbel" text...markera den så går det att läsa
JAg hajjar inte riktigt hur man ska göra :kocko :kocko kan du klistra in det här får jag seWesslan skrev:Hehe, jag hittade en till. Längst upp vid den gula rutan sticker det ut bokstäver. Markera dom och fortsätt markera trots att du inte ser vad du markerar. Sen klistrar du in det någon stans.
R1 Uffe skrev:JAg hajjar inte riktigt hur man ska göra :kocko :kocko kan du klistra in det här får jag se
"theislandiswaiting" hittade jag på den där sidan... Fast vetefan om det var ouptäckt! Kan även tänka sig att det är min skärminställningar som spökar så jag inte ser en länk lr nått!kiko skrev:If anyone should find this message, please get word I'm alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...
Hagster skrev:Är det uppehåll nu i ett par veckor? Någon som kan bekräfta de?
Så länge den genererarpengar serien så lär dom hålla på.Zandrah skrev:Fler säsonger än 2-3 st, och jag avlider. Då kommer det spåra ur, precis som 24 som någon nämnde tidigare i tråden.
Lugn skrev:Stämmer, de kör repriser här i ett par vackor nu. Tror det är pga The World Series...
R1 Uffe skrev:Så länge den genererarpengar serien så lär dom hålla på.
Money Talks you know
Empa skrev:OT: Hehe World Series, som spelas av ett land...
Nästa avsnitt sänds den 10 November.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |