Lotteri - Vinn en ny motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Evil M skrev:
2464858 Ja grattis till hojvinnaren!! Själv fick man ju bara ett par däckvärmare :tungan

Skit kul att Husaberg gör en sådan här sak. Tycker tex att mc firmor kunde sponsra med med priser mm, behöver inte vara nått spec och det är bra PR för firman dessutom.


Fantastiskt fina och exklusiva priser, slirkoppling, fälgar, helsystem, däckvärmare, team-väskor, olja m.m.

Kul att lotteriets vinnare var en person med engagemang och gediget intresse för mc-sporten.
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Hoj vinnaren har stått å kollat på den i flera timmar i kväll... Och hans svärdotter lika så... Så cykeln kommer i årets lotteri i alla fall fylla sin funktion och bidra till mer åkande på motardbanan även om 650 skepnaden kanske byts ut.... Grymt av Husa att ställa upp med så många fina priser till förarna med.... J.L

erik skrev:
2465155 Fantastiskt fina och exklusiva priser, slirkoppling, fälgar, helsystem, däckvärmare, team-väskor, olja m.m.

Kul att lotteriets vinnare var en person med engagemang och gediget intresse för mc-sporten.
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Fick för mig att dragningen var den 19e. Så medan jag satt och längtade såg jag att någon annan vunnit min hoj:mad:

Grattis till vinnarna!
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Rätt sätt är väl att "använda" vinsten till att köra motard med.... Så kommer det oxå bli. Vad är felet med det? Så "alla" har väl rätt i att den kommer utnyttjas "på rätt sätt". Förra årets vinst såldes och de stoppade pengarna i fickan. I år säljs den för att köpa en ändamålsenlig motard till 2 nybörjare som ska få disponera den under 2007. Kan man använda vinsten bättre?????


Benke skrev:
2468857 Värst vad alla var säkra på att han skulle utnyttja "på rätt sätt"! :va :confused:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=40422
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
men va alla bryr sig, det väl ingen som har med det att göra vad vinsten avänds till, visserligen vet jag att den som vann hojen kommer se till att det kommer tillbaka till sporten, och han som vann har gjort VÄLDIGT mycket för mc-sporten i örebro med omnejd


föresten så :4skrika :4skrika GRATTIS SOM FAN BOSSE:musik!!!!!!! JAG ÄR SKIT AVIS :4skrika :4skrika


Kul som fan att hojen finns kvar i örebro och att den kommer till nytta, nu vet vi att det kommer fler som kommer att köra på örebro supermoto racepark
 
Last edited:

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Jäpp mycket avundsjuka blir det, och den yttrar sig på olika sätt hos oss alla... :) Jag tycker det var bra att den inte hamnade i garaget till nåt moppefucko som bara brakar runt på stan med hojen. Grattis grattis!!!!:tummenupp :tummenupp Hoppas TMC gjorde sig en hacka nu så banan blir finfin tills jag kommer och härjar :yoparty
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Lennartsson skrev:
2468899 Rätt sätt är väl att "använda" vinsten till att köra motard med.... Så kommer det oxå bli. Vad är felet med det? Så "alla" har väl rätt i att den kommer utnyttjas "på rätt sätt". Förra årets vinst såldes och de stoppade pengarna i fickan. I år säljs den för att köpa en ändamålsenlig motard till 2 nybörjare som ska få disponera den under 2007. Kan man använda vinsten bättre?????

Johan, Bara att gratulera pappsen för lotten du köpte till honom. Surt bara om lillebror nu kör ifrån dig. :D

Den som vann skinnstället i år borde inte ha sålt sin lotthoj förra året. Nu har han ju skinnställ. Men ingen hoj. För den har han ju sålt :arsele Men pengar i överflöd. Han skulle kunna bygga 8 stycken örebrobanor om han ville. :mad: Så du får göra vad du vill med din hoj Bosse. Det är ju din. :tummenupp

Det ingen har tänkt på i detta sammanhang är att vi allihopa är vinnare. :tomten Själv bidrog jag med en meter asfalt. Och kommer för det att få tillbaka ca 80 ggr tack vare andra som köpte lotter. Lotteriet gick med vinst och banan kommer att bli större o bättre. Plus två nya talanger tillkommer. det är ju toppen. :tummenupp
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Japp du har rätt lasse, vi blir alla vinnare , jag ser verkligen fram emot att få vara med att bygga ut till än ännu bättre och längre bana, jag drar nog till biltema och köper mej en spade:D :D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top