Lotteri - Vinn en ny motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
2364661 Kom Och Köp, Här Va Det Lotter, Kom Och Köp
Japp, det stämmer. Finns massa lotter kvar med finfina vinstchanser...
 

Helgon26

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR929
Hur många lotter är sålda?
Vad händer med dom lotterna som finns kvar? hoppas inte dom reas ut eller liknande för att mjölka in lite mer stålar på tävlingen....

Samma priser oavsett hurr många lotter som blir sålda?
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Helgon26 skrev:
2434515 Hur många lotter är sålda?
Vad händer med dom lotterna som finns kvar? hoppas inte dom reas ut eller liknande för att mjölka in lite mer stålar på tävlingen....

Samma priser oavsett hurr många lotter som blir sålda?

På senaste mötet som vi hade i klubben så var vi ganska eniga om att hojjen och övriga priser ska lottas ut. Om det blir så betyder det att dom lotter som inte är sålda blir inte med i dragningen. Men det är helt ok enligt reglerna att ha alla tusen lotter med i dragningen.

Antal lotter som är sålda är mindre än tusen så länge det finns lotter kvar. Att säga exakt antal sålda lotter kan jag inte, men det finns lotter kvar. Så jag avstår från att gissa.

Inga lotter kommer att reas ut, då detta vore helt fel och dessutom strider mot gällande regler.
 

Båtsman

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Ort
På jobbet.
Hoj
Trimmad HONDA CR 500 -01 Aluminiumram + räsersoppa o finndubb
Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr

130 loppor rakt ner i fickan:rolleyes:
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Båtsman skrev:
2451414 Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr

130 loppor rakt ner i fickan:rolleyes:
Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.
 

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Båtsman skrev:
2451414 Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr

130 loppor rakt ner i fickan:rolleyes:


repan skrev:
2451485 Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.

Hojens kostnad är ointressant då lotteriet anordnas till förmån för den nybyggda(eller någorlunda nybyggda iaf) motardbanan i Örebro, pengarna går med andra ord till banbygget och inte in i någons privata ficka!
 
Last edited:

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Så sant så, så någons ficka går det inte ner i. Svenska avundsjukan kanske?? :D Det är inte heller helt lätt att sälja tusen lotter själv säger erfarenheten från två lotterier. Ensam klarar man det nog inte inom överskådlig tid.

Alla lotter redovisas till en kontrollant innom kommunen, som även sköter dragningen. Så det vi kan göra och påverka är att sälja så många lotter som möjligt. För att få mera asfalt. Tack till alla som köper lotter.

Vinnare är tänkt att presenteras på vårat race i Örebro till helgen.
 

ducce749

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
Sverige
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
Jag har bestämt att en av dom 4 lotterna jag köpte är det vinst på:) Men om man inte kan vara på plats i helgen så har man fortfarande chans på cykeln va?:)
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
ducce749 skrev:
2451734 Jag har bestämt att en av dom 4 lotterna jag köpte är det vinst på:) Men om man inte kan vara på plats i helgen så har man fortfarande chans på cykeln va?:)
Förhoppningsvis är det JAG som vinner den så det behöver du inte fundera på. :)

Nej självklart är alla sålda lotter med i dragningen även man inte är på plats själv.
Det är därför du skulle ange telefonnr. på lotten. Så de kan få tag på dig om du vinner. :tummenupp
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Båtsman skrev:
2451414 Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr

130 loppor rakt ner i fickan:rolleyes:
Är du ALLTID såhär korkad och dryg och verkar aldrig göra annat än försöka hoppa allt och alla med en viss förkärlek mot sånt som har med Husaberg att göra?? Tror inte jag läst ett enda inlägg som tyder på nåt annat....

Jag mfl sliter som fan för att försöka göra nåt bra för sporten genom att bygga så mkt vi kan på en ganska exklusiv bana och du hittar på nåt sånt här genomjävla korkat. Blir så TRÖTT !!

Jag är inte den som i vanliga fall skriver sånt här men efter ett tag kan maninte vara tyst längre.....




repan - tyvärr är vi inte särskilt sponsrade på hojen.
 

Jockwell

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Östersund
Hoj
Yamaha FZ1 N ABS -08, Canon eos 30d
NORRLAND???:confused: :va Eller ska de ge pengarna till oss i Östersund?:D
repan skrev:
2451485 Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Emmi skrev:
2453717 Killen bor i Skaune, resten går ju att räkna ut...:D
Det är en effekt av när meteorologerna pratar om södra Sverige och pekar på söder i sthlm. :mad: :tungan

Tycker det är lite dåligt att hojen inte kunde köpas till ett kraftigt rabatterat pris. :confused:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu finns resultatet av dragningen på www.teknismc.se
Bara att gå in och glo.

Skoj att hojvinnaren var på plats för att få med sig hojen på en gång.

Det delades ut en del andra fina priser till oss som kör Husaberg eftersom det var sista (andra) rejset i Husaberg Trophy. Det delades ut titansystem från Akra, fälgar, däckvärmare, slirkoppling mm. Jag vann såklart inget, "int' ä ja bitter", hehe
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Supermoto skrev:
2464611 Nu finns resultatet av dragningen på www.teknismc.se
Bara att gå in och glo.

Skoj att hojvinnaren var på plats för att få med sig hojen på en gång.

Det delades ut en del andra fina priser till oss som kör Husaberg eftersom det var sista (andra) rejset i Husaberg Trophy. Det delades ut titansystem från Akra, fälgar, däckvärmare, slirkoppling mm. Jag vann såklart inget, "int' ä ja bitter", hehe
Ja grattis till hojvinnaren!! Själv fick man ju bara ett par däckvärmare :tungan

Skit kul att Husaberg gör en sådan här sak. Tycker tex att mc firmor kunde sponsra med med priser mm, behöver inte vara nått spec och det är bra PR för firman dessutom.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top