Helgon26 skrev:2434515Hur många lotter är sålda?
Vad händer med dom lotterna som finns kvar? hoppas inte dom reas ut eller liknande för att mjölka in lite mer stålar på tävlingen....
Samma priser oavsett hurr många lotter som blir sålda?
Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.Båtsman skrev:2451414Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr
130 loppor rakt ner i fickan
Båtsman skrev:2451414Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr
repan skrev:2451485Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.
Förhoppningsvis är det JAG som vinner den så det behöver du inte fundera på.ducce749 skrev:2451734Jag har bestämt att en av dom 4 lotterna jag köpte är det vinst på Men om man inte kan vara på plats i helgen så har man fortfarande chans på cykeln va?
Är du ALLTID såhär korkad och dryg och verkar aldrig göra annat än försöka hoppa allt och alla med en viss förkärlek mot sånt som har med Husaberg att göra?? Tror inte jag läst ett enda inlägg som tyder på nåt annat....Båtsman skrev:2451414Bra affär! Köp dig en ny hoj, för 70 000, sälj 1000 lotter a 200 kr = 200 000 kr
repan skrev:2451485Tror inte de betalat 70' för hojen. Den är nog sponsrad till ett riktigt fyndpris men om jag inte missat poängen så går vinsten till en motardbana uppe i Norrland.
Jockwell skrev:2453646NORRLAND??? Eller ska de ge pengarna till oss i Östersund?
Det är en effekt av när meteorologerna pratar om södra Sverige och pekar på söder i sthlm.Emmi skrev:2453717Killen bor i Skaune, resten går ju att räkna ut...
Ja grattis till hojvinnaren!! Själv fick man ju bara ett par däckvärmareSupermoto skrev:2464611Nu finns resultatet av dragningen på www.teknismc.se
Bara att gå in och glo.
Skoj att hojvinnaren var på plats för att få med sig hojen på en gång.
Det delades ut en del andra fina priser till oss som kör Husaberg eftersom det var sista (andra) rejset i Husaberg Trophy. Det delades ut titansystem från Akra, fälgar, däckvärmare, slirkoppling mm. Jag vann såklart inget, "int' ä ja bitter", hehe
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|