För övrigt var den här tråden lika rolig som "vad är det för blå lampa som lyser på min display?"
Kan någon duktig sökdetektiv hitta denna?
Nu, blev jag nyfiken
För övrigt var den här tråden lika rolig som "vad är det för blå lampa som lyser på min display?"
Kan tyvärr inte hitta den nu.
Men det var någon som undrade om det var ok att fortsätta köra sin hoj när det var en lampa på instrumenteringen som lyste. Och det visade sig vara lampan för helljuset eller något sånt.
Nu, blev jag nyfiken
LÄNKA!
Vill minnas att hon som startade tråden (jag minns vem men vill icke hänga ut henne) bad att få den borttagen... Tyvär, för lite kul var det
Ja, den lyste upp i vardagen...
Vill minnas att hon som startade tråden (jag minns vem men vill icke hänga ut henne) bad att få den borttagen... Tyvär, för lite kul var det
Finns kvar tråden gör i ÖD :Joda
Vaffan, jag sökte ju både på trådar startade av ******* samt i Google utan att hitta den?
Nu, blev jag nyfiken
Jo, borttagen den är!
Synd, roligt mycket var det!
Såklart var det en tjej som missuppfattade vad du blå "varningslampan" betydde. Säkert Dunderhåning...
Finns kvar tråden gör i ÖD :Joda
Så länge man kör med dubbla luftfilter i burken så ska det vara ok. Det blir t.o.m något bättre askleration i hojen då.
Det finns ingen sandlåda kvar, någon har nämligen råkat få in all sand i fittan.
Det bjuder vi på, jag blev övertalad av tomten.Folk är så taskiga.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|