Tjet skrev:Look at me, I'm an attention whore.
Härligt Timm! Bra bidrag! Undrar vad kåpan gör nu i juletider....timm skrev:Kan bara inte låta bli att blanda mig i när man ser xjell överallt!
använder alltid Xjell-kåpan så här efter jul-tider för att få vara lite inkognito. Det är jobbigt med alla små-ungar som är missnöjda med sina julklappar och det är skönt att dra sig undan lite tills de glömt bort vad de fick (typ efter nyår).Kongo skrev:Härligt Timm! Bra bidrag! Undrar vad kåpan gör nu i juletider....
Menar du att.. jag inte skulle köpt den?gaffel46 skrev:kul för personen som precis köpt mc att se den här tråden måste känna sig rätt :kocko
Är det inte så den funkar? Jag trodde det så jag har redan beställt en från tyskland...FreddaGädda skrev:Här är en fin hypotes att bita i:
Om det skulle ligga något magiskt över Kjell-kåpan, den skulle helt enkelt ge din hoj gudomliga egenskaper. Halvera bränslekonsumtionen, öka topphastigheten till 400 km/h, suga fast hojen i kurvor likt en berg-o-dalbana, ge dig möjlighet att wheela från treriksröset till smygehuk utan stopp.
Skulle du kunna tänka dig ha den på din hoj då hela tiden?
newstead skrev:Är det inte så den funkar? Jag trodde det så jag har redan beställt en från tyskland...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|