Kongo skrev:Något med OS-Tema kanske?
Scary....Socrates skrev:Här hittade jag en artikel om det Israeliska bob-laget. De blev av med samtliga guldmedaljer då man ansåg att de hade ett för stort övertag tack vare sin futuristiska bobsläde.
Jamen det är ju helt jeFfLa underbart!!aRd skrev:2069147Jag har hittat bevis för att Xjell har sadlat om och börjat spela banjo...
Visst är det en "lele", men det gör det ju inte sämre...JoS skrev:...men det där är väl en ukulele? Inte är det en banjo iaf.
Raul skrev:
Den såg inte så unik ut... var väl en toppkåpa till en gixxer 750/1100 från mitten av 90-talet?Raul skrev:
Klockren!burner skrev:2184841Jag läste på seadoo's hemsida(för vattenskotrar) att dom
har uppdaterat de aerodynamiska egenskaperna hos de nya vattenskotrarna.
Ska tydligen gå skitbra i sjön + minskad bränsleförbrukning !!!
De GIGANTISKA backspeglarna bidrar även till ökad säkerhet.
Den stora strålkastaren kan användas för att lysa upp hela östersjön.
Waldemar skrev:2189019Förutom fotot i annonsen har jag inte sett någon annan bild på xjell-kåpan. Med tanke på att den är ganska lätt att upptäcka så borde ju någon lyckats fota den. Skulle jag se xjell-kåpan på vägarna i sommar kommer jag köra efter ägaren tills han stannar så jag får ta ett posörfoto med kåpan
EDIT: Bifogar en bild också jag tog på semestern
hahahaha, Grymt bra! "We worship thee!"Waldemar skrev:2189019
Waldemar skrev:2189019Förutom fotot i annonsen har jag inte sett någon annan bild på xjell-kåpan. Med tanke på att den är ganska lätt att upptäcka så borde ju någon lyckats fota den. Skulle jag se xjell-kåpan på vägarna i sommar kommer jag köra efter ägaren tills han stannar så jag får ta ett posörfoto med kåpan
kiwimaddog skrev:2226121Den här tråden är härmed dubbad till sjukaste/roligaste/skumma tråden på SH!
Nån som vet om xjell blev såld? Vill ju så gärna se legenden live liksom..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|