FreddaGädda
Guest
Esquire skrev:2308599Aldrig stavas aldrig med två "l", och alltid stavas alltid med två "l".
Precis vad jag tänkte skriva, men hade inte mage
Esquire skrev:2308599Aldrig stavas aldrig med två "l", och alltid stavas alltid med två "l".
haha, jag måste vara blind jag ser inte "il kåpo" på högra bilden?mini-knutten skrev:2307368shit, börjar bli lite rädd nu. Gick nyss igenom semesterbilderna och fann dessa:
Kongo skrev:2309245haha, jag måste vara blind jag ser inte "il kåpo" på högra bilden?
Jonte VSB R-T skrev:2309421Jag ser den inte heller...
Trådens bästa av Xjell!? Mer..mer..Socrates skrev:2189019Förutom fotot i annonsen har jag inte sett någon annan bild på xjell-kåpan. Med tanke på att den är ganska lätt att upptäcka så borde ju någon lyckats fota den. Skulle jag se xjell-kåpan på vägarna i sommar kommer jag köra efter ägaren tills han stannar så jag får ta ett posörfoto med kåpan
EDIT: Bifogar en bild också jag tog på semestern
mini-knutten skrev:2310017väntan är över! Marks 2 år gamla fråga är nu besvarad; hur skulle en goldwing se ut med Xjell på?
Här har ni svaret!
(Någon som ser någon skillnad? )
Dark_Messenger skrev:2364625Trådens bästa av Xjell!? Mer..mer..
Mr K skrev:2370037Här kommer mitt bidrag i filmform ..... han har även sin bror lleJ-X med sig ....
Titta och njut
hahahaa! Grymt när kåpan pratar!!!Mr K skrev:2370037Här kommer mitt bidrag i filmform ..... han har även sin bror lleJ-X med sig ....
Titta och njut
Mr K skrev:2370037Här kommer mitt bidrag i filmform ..... han har även sin bror lleJ-X med sig ....
Titta och njut
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |