Komplett med de rosa maxiblinkersarna!MR.duDe skrev:2380768glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.
Ser snabb ut...MR.duDe skrev:2380768glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.
Ingen som bor i närheten av Hässleholm? http://privatpersoner.eniro.se/query?stq=0&searchword=045181533&searcharea=&what=wphone åk dit med en bärbar PC och visa denna tråd!Dark_Messenger skrev:2380939
Ingen som fått tag i den legendariska gudakåpan än förresten? Vill se bild/film på den lajv.
Japp, det gjorde jag, och någon "lycklig" har nog inhandlat skapelsen med tanke på att annonsen är insatt 27 april 2004! Men genom "UR X-jell" så boede man ju kunna få regnr, och därmed spåra vad kåpan befinner sig!jens__E skrev:2381220Han kollade väll nummret som stog i annonsen.
Ponrus_J skrev:Nu har flygplans barnschen(?) fattat att planen dra mindre såppa med luftmotståndskåpan (xjell) Dessutom behöver dom inte lapor under vingarna, alla ser när som nya planen kommer och tänder sin GIGANTISKA strålkastare och lysser upp hela rymden
Linuus skrev:2447101Okej, vet inte om ni har sett denna redan, men här är tydligen 2007 års modell av Yamaha R1. Kallas även Yamaha Rett Xjell-EDITION...
Visst är denenduroemil skrev:2447454Mega ball ju!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |