Komplett med de rosa maxiblinkersarna!MR.duDe skrev:2380768glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.
Ser snabb ut...MR.duDe skrev:2380768glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.
Ingen som bor i närheten av Hässleholm? http://privatpersoner.eniro.se/query?stq=0&searchword=045181533&searcharea=&what=wphone åk dit med en bärbar PC och visa denna tråd!Dark_Messenger skrev:2380939
Ingen som fått tag i den legendariska gudakåpan än förresten? Vill se bild/film på den lajv.
Japp, det gjorde jag, och någon "lycklig" har nog inhandlat skapelsen med tanke på att annonsen är insatt 27 april 2004! Men genom "UR X-jell" så boede man ju kunna få regnr, och därmed spåra vad kåpan befinner sig!jens__E skrev:2381220Han kollade väll nummret som stog i annonsen.
Ponrus_J skrev:Nu har flygplans barnschen(?) fattat att planen dra mindre såppa med luftmotståndskåpan (xjell) Dessutom behöver dom inte lapor under vingarna, alla ser när som nya planen kommer och tänder sin GIGANTISKA strålkastare och lysser upp hela rymden
Linuus skrev:2447101Okej, vet inte om ni har sett denna redan, men här är tydligen 2007 års modell av Yamaha R1. Kallas även Yamaha Rett Xjell-EDITION...
Visst är denenduroemil skrev:2447454Mega ball ju!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|