Reklam = mycket irriterande.
Har blivit ett skitnödigt forum av äldre herrar färdiga att åka crome släde i resonemanget. Är ju själv närmare 50 o är fortfarande en liten hulligan.. finns inte så my att läsa här längre o det blir bara sämre o sämre sedan ett visst bolag köpte sporthoj.
Nu bröt jag mot mig själv och surfar in på sh med mobilen, fan det går inte att låta bli
Använd tapatalk om du surfar mobilt. Reklam där också men inte alls lika mycket.
Reklam i tapatalk? Har aldrig fått någon som helst reklam i min tapatalk.
jag har en gammal gratisversion som jag inte brytt mig om att uppdatera.
Kanske försvinner reklamen om man degar,
Använd tapatalk om du surfar mobilt. Reklam där också men inte alls lika mycket.
Egmont tog ner sin pop up-reklam dagen efter den här tråden startades, om det var just pga av kritiken mot dessa irriterande pop up-reklamer egmont tog bort den vet jag inte men fan så mkt trevligare när man vet att man slipper det varje gång man surfar mobilt på sh.
Ja dom har tagit bort den då man kör från mobil. Men inte när man surfar från dator,där är den kvar.
Irriterande är den lik förbannat
Det som är insålt kommer nog ligga och köra. Det ska dock vara så att om cookies tillåts på era datorer, så ska de inte synas mer än 1-2 gånger per vecka. Det är för mig för mycket oxå, men bättre än varje dag och ny session som det varit för mig ibland.
Jag försöker inte ge ett försvarstal, utan bara info. Vet att det är tråkigt med popups. Det är förödande för en hemsida och jag hoppas ni kan stå ut och tycka att sajten ändå är värd besök.
Sajten är väl värd 10-20 besök om dagen, jag vet av erfarenhet
På sommaren är jag dock inte en lika aktiv stammis, då är man ute kör fort förbi brudar så att kjolen åker upp
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|