Varför vill du släpa på dessa extra kilon?
hmm jadu har inte hunnit fundera så mycket över just det men nu när du ställer frågan så inser jag att det är ganska korkat
Varför vill du släpa på dessa extra kilon?
Undrar hur många som skrivit i tråden som gjort värnplikt på en av de hårdare utbildningarna
Jag har fått kustjägar och chefsutbildning i finska armen, vet inte hur stor skillnad det är mellan utbildningarna, men det jag skrev tidigare är min erfarenhet.
Då det blir riktitgt tungt har konditionen inte den största betydelsen, då är självdisciplin viktigare. Jag såg många exempel på personer som var mycket bra "på pappret" som inte orkade med för att de helt enkelt gav upp då de blev trötta och det började göra ont.
Till sist en fråga: vilken benämning använder ni i sverige, fänrik eller underlöjtnant?
Under mönstringen på vårkanten 2004 var det 7/7/7 för att få gå in och böja på knäna lite.Tveksamt att 8 krävs på lyfta... En tanig polare kom precis in som fjälljägare
Jag har fått kustjägar och chefsutbildning i finska armen, vet inte hur stor skillnad det är mellan utbildningarna, men det jag skrev tidigare är min erfarenhet.
Till sist en fråga: vilken benämning använder ni i sverige, fänrik eller underlöjtnant?
Tveksamt att 8 krävs på lyfta... En tanig polare kom precis in som fjälljägare
Blev du officer i lumpen?
många mycket bra tips här
är väl igentligen bara en grej nu som jag funderar på .
jag har under en veckas tid haft kramper som kommer och går i båda mina vader.
Någon som tror sig veta vad det beror på och hur man blir av med det är inte skoj att springa med två krampande vader.
Har funderat på om det kan vara inflamationer men då borde jag inte fått dem samtidigt i båda benen eller?
Här var det inte frågan om att gissa, allt som kommer från mig är ren och skär fakta.Har inte blivit av med värken i vaderna än men den är bättre jag ska vila hårt veckan ut nu så får vi se efter det.
Hittade även kraven på mönstringen för kustjägare så nu slipper ni gissa
Fysisk arbetsförmåga (FY): 7
Synskärpa (ej glasögon eller linser): 8
Hörsel: 7
Muskelkraft (MU): 7
Hälsogrupp: A
Här var det inte frågan om att gissa, allt som kommer från mig är ren och skär fakta.
Har inte blivit av med värken i vaderna än men den är bättre jag ska vila hårt veckan ut nu så får vi se efter det.
Hittade även kraven på mönstringen för kustjägare så nu slipper ni gissa
Fysisk arbetsförmåga (FY): 7
Synskärpa (ej glasögon eller linser): 8
Hörsel: 7
Muskelkraft (MU): 7
Hälsogrupp: A
Ja du verkar kunna dina grejer men vissa gör detverkar inte göra det
Vad är chins för något läste någonstans att det skulle vara en bra övning
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras