Lumpen träningsfrågor och dyl.

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Det mesta sitter i pannbenet! Det är ditt psyke som sätter gränserna vill du uppnå ditt mål satsa inte på just målet...Satsa högre.

Kan inte göra annat än hålla med alla visa förslag ovan.
Marsch träning med packning...milen på max 79 min.
Styrka är ett måste men satsa hellre på uthålliga muskler än stora bulliga muskler.

Mat mässigt skall du trycka i dig snabba kolhydrater så kroppen kan utnyttja det maximalt efter träning...annars långsamma.. protte pulver + kolhydrats pulver är en lyckad komb.

Själv fick jag inte bli KJ..jag är ju tjej...men inser när jag glor igenom mina papper att jag klarade alla grundkrav..:yoparty

Käkade istället lera i 15 mån men fan va kul det var...

Lycka till med ditt mål.

Last edited:

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Jag känner mig som en idiot.
Med rätta.. Förmodligen rasade du under någon del för en fyra är inget smickrande resultat. Min vän kabelmannen fick t o m en femma! :arsele

Men FY är alltså konditionsprovet då? (Det gjorde ju aldrig jag, blev bara skattad.) Eller lägger dom ihop styrkan och konditionstestet och beräknar det på nått sätt?
Konditionsprovet och styrketestet är två separata delar men det är smidigare att uppskatta konditionen än styrkan. Man ljuger inte för någon annan än sig själv om jman säger man är en nia när man egentligen är en fyra.

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Med rätta.. Förmodligen rasade du under någon del för en fyra är inget smickrande resultat. Min vän kabelmannen fick t o m en femma! :arsele

Konditionsprovet och styrketestet är två separata delar men det är smidigare att uppskatta konditionen än styrkan. Man ljuger inte för någon annan än sig själv om jman säger man är en nia när man egentligen är en fyra.

Men vafan! :mad:
Det jag "rasade" under var en det "logiska" momentet med frågor om hur lång en vev ska vara för att det ska bli lättast att hämta vatten från en brunn och liknande skit. Jag har absolut ingen erfarenhet av något som ens kan liknas vid det, antar att frågan ska ses som en "sunt förnuft"-fråga men hur lätt är det om man inte har någon erfarenhet av nått liknande? Det är väl som att fråga en bushman i Nigiera om vilket handtag som är mest praktiskt att ha till en ytterdörr. Han har aldrig sett en ytterdörr ens, hur fan ska han veta det?
Jag hoppade helt enkelt över dessa frågor och tänkte att det inte gjorde så mycket för jag var ändå rätt säker på att övriga provet gått bra, eller åtminstone hyffsat bra. :mad:
Tror ni man kan höra av sig till Pliktverket och be att få göra om provet? Kommer det här komma ut till någon när jag väl gör lumpen tror ni? :rodnar :mad:

Jag blev skattad till sexa, har ingen uppfattning om hur jobbigt cyklandet är, sa att jag sprang milen under timmen i alla fall. Någon här som har toppat cyklen dvs fått en 9?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024