nomolas skrev:Ska göra lumpen som Mcbud!
Känns så härligt att man fick de man ville
Biifer skrev:Hur blir man det? berätta! jag vill också!
granath_ skrev:nää? allvarligt, din lilla räka!
aja, grattis då.
NSR_Martin skrev:Heter det verklgen MCbud...? Kanske finns olika saker man kan va med mc....
Min farsa va MC-ordinans (stavning)... Han har berättat många roliga historier om det... Fräckt med skidorna dom hade på hojarna vintertid!
NSR_Martin skrev:Heter det verklgen MCbud...? Kanske finns olika saker man kan va med mc....
Min farsa va MC-ordinans (stavning)... Han har berättat många roliga historier om det... Fräckt med skidorna dom hade på hojarna vintertid!
granath_ skrev:haha, sånt var min fete far oxå
Stolten skrev:EDIT: Läste inte alla svaren..
Har mönstring på Fredag om någon undrar, jag ska önska samma sak... Det blir du och jag Nomolas
Vart hammnade du? Vilken stad altså?
Stolten skrev:Sånt är min tjockare ( ) far! Bossen över MC-ordonannserna i Eskilstuna...
nomolas skrev:Hehe, jadu vi kommer nog inte på samma ställe
För jag har Boden
Skövde (T2 framförallt, även P4) har flest ordonnanstjänster. Eller har haft iaf. Nu efter nedskärningarna vet jag inte riktigt hur det ligger till...Stolten skrev:O fy fan... Dit vill jag inte ens, men det kanske bara är dom som utbildar MC-ordonannser? Och isåfall har man inget val om man vill bli det..
hållundan skrev:MCordonnans. Minsann. Det är fräckare att vara trafiksoldat. Bara så att ni vet...
Eller ja, vill ni köra MC i lumpen, kan ni även ansöka om trafiksoldattjänsten, då ordonnansplatserna fylls relativt fort av en massa lökiga tjockisar
Som sagt, någon som vill fråga om körning med skidor, gröntjänst och en massa massa lök är det bara att skicka PM...
Ja, det är ju samma sak. Trafiksoldaten utbildas i trafiksoldattjänst...Stolten skrev:Berätta för oss alla vad de två andra grejerna betyder, Trafiksoldattjänsten och trafiksoldat!?
hållundan skrev:Ja, det är ju samma sak. Trafiksoldaten utbildas i trafiksoldattjänst...
Man kör hoj, åker bil när det är förjävla kallt, sover minst 6 timmar varje natt när man är i fält och får alla brudar i plutonen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|