Stolten
Team Starköl Racing
Det blir trafiksoldat för min del!
Heheh, nu är jag lite väl subjektiv i min bedömning, men visst låter det bra?!Stolten skrev:Det blir trafiksoldat för min del!
hållundan skrev:Heheh, nu är jag lite väl subjektiv i min bedömning, men visst låter det bra?!
Försök komma i Trafikpluton T2. Där får du några goa gubbar som befäl (läs: slut i huvudet) och har MCgarage vägg i vägg med Arméns Lejon, om man nu tycker det är skoj.
Vi är tre (vad jag vet) på sporthoj.com som legat i den plutonen, vid olika tillfällen. Fråga någon av oss om du/ni vill veta nåt.
Jag, acura och en annan snubbe, som jag inte minns namnet på.
Lugnt. Lycka till!Stolten skrev:Jag skriver här på fredag/Lördag om vart jag kom in, om jag ens för göra lumpen pga en gammal nackskada... Tack för infon...
hållundan skrev:Kan lägga in ett PM jag skickade för ett tag sedan, minns inte riktigt vad som står, men läs och begrunda. Jag orkar inte skriva igen...
... Jag har massa bilder och filmer ifall du vill kolla!
Kan lägga upp lite "best of-bilder"... Comin' up...Tjet skrev:Upp med bilder!
Försvaret hade en monter på 2hjul-mässan, där dom gjorde "reklam" för detta med mc i lumpen. Verkade rätt intressant. Någon mer som kollade in detta? Kamouflerade prüdar som stod och snackade om det.
Gjattiz nomolas!
skitgoa bilderhållundan skrev:Lite bilder... De talar för sig själva, orkar inte skriva nåt. Som trafiksoldat gjorde vi även Högvakten, som syns på några bilder. Svinkul att ha gjort, svintråkigt att öva på. Som synes på första bilden...
Vi skulle fått KTM när vi ryckte in, för hmm när var det?! 3 år sedan. Men jag tror fortfarande inte att dom kommit.philsson skrev:skitgoa bilder
Men man hoppas att dom satsar på nya hojar snart.
hållundan skrev:Några bilder till. Min 258, 112 558. Startade alltid, vilken hoj!
Mycket sjuka grejer gjorde vi. Någon av de sista veckorna bakband vi en polare och rättade in honom innan uppställning. Humor!
haha Jag också. Fast jag har inte mönstrat än tyvär. Men de kommer.nomolas skrev:Härliga bilder! Längtar lite nu
känns inte som att det kan vara så mycket kräm i domär husqvarnorna.hållundan skrev:Vi skulle fått KTM när vi ryckte in, för hmm när var det?! 3 år sedan. Men jag tror fortfarande inte att dom kommit.
Husqvarna 258M är fortfarande den roligaste hojen jag kört...
Maxade runt 110-120. Gick att dra upp på hjulet utan större problem. Utan tvekan ändå den roligaste hojen jag kört...philsson skrev:känns inte som att det kan vara så mycket kräm i domär husqvarnorna.
Nej, det gör du inte.nomolas skrev:Härliga bilder! Längtar lite nu
låter inte för dåligt då. det är väl utseendet som lurar mig antar jag.hållundan skrev:Maxade runt 110-120. Gick att dra upp på hjulet utan större problem. Utan tvekan ändå den roligaste hojen jag kört...
Får? Det var fan det enda vi gjorde, plockade ner, satte ihop, tvättade, bytte delar, plockade ner, satte ihop, körde, plockade ner, satte ihop...philsson skrev:låter inte för dåligt då. det är väl utseendet som lurar mig antar jag.
Får dom regelbunden service osv?. dom är ju endå rätt gamla.
Kan tänka mig att dom var rappa.. var ju asfett bakdrev ju.
haha.. låter stabilt. Kanske dags att satsa på nya hojar.. vem vet. Hur gamla är dom anyway?hållundan skrev:Får? Det var fan det enda vi gjorde, plockade ner, satte ihop, tvättade, bytte delar, plockade ner, satte ihop, körde, plockade ner, satte ihop...
Typ...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |