Lunda 5/10 ???

Beno

Backwheel Demon;)
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
Japp, tack för en jävligt kul dag! 40 mil fram och tillbaka blev det för mig, kallt på morgonen, men det var det värt:) Pungen återhämtade sig och fungerade utmärkt igen på kvällen;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Jag mötte Lassie på hamngatan på väg från Nybroviken. Dock väldigt o-stuntande för tillfället trots jag just hade noterat en graciös kvinnlig varelse på trottoaren som såg väldigt hoj-intresserad ut.

Heheh.... det måste ha varit för mycket bilar ivägen isf ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Säg som det är, RoLLER. Du är inte singel längre. RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej... etc.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Säg som det är, RoLLER. Du är inte singel längre. RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej, RoLLER har en tje-ej... etc.

HahhAhAHaa..... ok ok ok.... Men va f*n. Jag e ändå inte nöjd. Jag vill ha FLER!!! Längre slangningar = Fler brudar :cool: Mattias.... ge inte upp nu.... Du måste lära mig meeeeeeeer!!!! Jag har fått mersmak...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nu är det upp till dig, grasshopper. Vidareutveckla dig. Jag kan titta på och såga dina försök, men nu är det faktiskt VINTER. Vänta i sex månader ungefär. (Bara tre månader senare ska du ju bli pappa. Grattis! :D)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
HahhAhAHaa..... ok ok ok.... Men va f*n. Jag e ändå inte nöjd. Jag vill ha FLER!!! Längre slangningar = Fler brudar :cool: Mattias.... ge inte upp nu.... Du måste lära mig meeeeeeeer!!!! Jag har fått mersmak...

App app app!.. Nu får de vara nog! :smasha Nu vill JAG lägga beslag på Mattias ett tag i hopp om att han kan lära mig allt han kan...

@Mattias: vill du?... ;)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Anneli.a skrev:
App app app!.. Nu får de vara nog! :smasha Nu vill JAG lägga beslag på Mattias ett tag i hopp om att han kan lära mig allt han kan...

... ja det går väl ganska fort.... (för alla som sett Djungelboken ;))

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Nu är det upp till dig, grasshopper. Vidareutveckla dig. Jag kan titta på och såga dina försök, men nu är det faktiskt VINTER. Vänta i sex månader ungefär. (Bara tre månader senare ska du ju bli pappa. Grattis! :D)

Nåra wheelie dagar till går det att pressa ur den här säsongen :crash nån unge har man inte tid med om man ska bli wheeliekung..... det tar all ledig tid.... men man kan plocka russina ur kakan och bara ha det kul utan att det blir unge för det... Det visste du inte va VA V A...!!!! Mooohoaohahahahah!!!! :cool:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ken Keniff skrev:
fefan grabben framhjulet är ju uppe i luften på bilden , är du dopad , pissprov? :D

Blire nån ny hojj för dig då broder.... kommer att sakna ditt wheelande '04 annars. Året då newbisarna tar över!!!!! Då ska vi visa dom :cool:

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM