JojjeL
Söt som socker.
inte byggt klart än`? Vill ju seee!
Har inte hänt mycket, har inte haft motivation till det direkt, så denna tråd kommer nog stå still ett tag framöverJojjeL skrev:2496429inte byggt klart än`? Vill ju seee!
Lundgren skrev:2501134Nej nu fick jag ett litet ryck. Men det är inga roliga bilder så jag skiter i det. Men kan ju tala om att allt är nedplockat nu förutom elen och kronorna.
Men så såg jag den bistra nyheten att svänghjulet är kaputt. Magneten innuti har gått av och det är det som sabbar min laddning. Men så har jag ju ett par lampor som drar as också. Men det blir till att reda ut detta på något vis men det känns ju inte någe vidare att beställa en del för 5000 kr till en 15 år gammal motor Så får bo på blocket med mera för att försöka hitta något. Skrotarna har inget tyvärr. Men har ni ett till salu så säg gärna till
Skulle inte du köpa en cr motor?Lundgren skrev:2501134Nej nu fick jag ett litet ryck. Men det är inga roliga bilder så jag skiter i det. Men kan ju tala om att allt är nedplockat nu förutom elen och kronorna.
Men så såg jag den bistra nyheten att svänghjulet är kaputt. Magneten innuti har gått av och det är det som sabbar min laddning. Men så har jag ju ett par lampor som drar as också. Men det blir till att reda ut detta på något vis men det känns ju inte någe vidare att beställa en del för 5000 kr till en 15 år gammal motor Så får bo på blocket med mera för att försöka hitta något. Skrotarna har inget tyvärr. Men har ni ett till salu så säg gärna till
Vill ju fortfarande ha en fungerande orginalmotor.tzr snubben skrev:2501921Skulle inte du köpa en cr motor?
Metall med svart topplock är ganska snyggtLundgren skrev:2520409Jahapp. Vill ha lite smakråd. Motorn. Skall den vara svart eller metallfärgad. Vad tycker ni. Hade tänkt lacka en del saker guldfärgade och då tycker jag det passar bättre med metall. Men vad tycker ni?
Svart är såååå 1990prulle skrev:2520453Svart.
Retro är inne..Grappy skrev:2520461Svart är såååå 1990
Nille vill nog köpa den.Jösse skrev:2520541Jag ser nu att jag har en fin cylinder som passar till din motor.
Köp den innan du rasar din.
Pm:a
inte längre har redan beställt grejerprulle skrev:2521651Nille vill nog köpa den.
okej då fattar jag, då tycker jag nog att svart blir finastLundgren skrev:2521627Kanske skall tillägga innan ni avgör något. Den skall inte vara svart och vit längre utan kommer att bli röd, vit och svart. Tänk HM crf Motard.
Mr.PB skrev:2522342okej då fattar jag, då tycker jag nog att svart blir finast
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |