koppling då?Lundgren skrev:2672608Jadå det pallar. Det som jag är lite orolig över är växellådan. Men skall köpa ett nytt lamellpaket och det gäller o inte crossväxla så ska det nog gå bra.
koppling då?Lundgren skrev:2672608Jadå det pallar. Det som jag är lite orolig över är växellådan. Men skall köpa ett nytt lamellpaket och det gäller o inte crossväxla så ska det nog gå bra.
Tror den skall palla. Cylindern är ju trots allt gjord för maskinenMr EmCom skrev:2672611koppling då?
Lundgren skrev:2672634Tror den skall palla. Cylindern är ju trots allt gjord för maskinen
Kommer ju byta fjädrarna till hårdare fjädrar, kopplingsfjädrar alltså.
Har inte bruk för dem typ. Kommer inte köra mera supermotard med den och är det någon som vill köpa dem så har de bättre nytta av dem. Får jag inte sålt dem så säljer jag dem med hojen nån gång fram i vår. Men ni med crm slå till. Vägegenskaperna blir underbara och alla saker ingår så det är bara att smäcka på dem på crm:en och köra.dezyn skrev:2674106Varför ska du sälja Supermotard fälgarna?
Jo det vet jag. Vi tar det en annan dag.Ignition skrev:2686228så illa var det väl inte med orginalfälgar
om det ska PS:as till crossdäck är det lättare om du tar rätt från sidan
inte snett uppifrån
Riktiga crossdäckIgnition skrev:2686665det går ju det också
vad för däck är det du ska ha, riktiga crossdäck eller landsvägs-crossdäck?
Det får du/ni se inom kort.tzr snubben skrev:2690541du jobbar oxå på ser jag... det här blir sjukt bra ska du se vad ska du ha för färg(er) på den?
för intressantare körning ellerLundgren skrev:2686680Riktiga crossdäck
Har kört med det förr Funkar kanonfint, har enligt mig bra grepp, inte som lv-däck men helt klart godkänt. Och man har inte en "Cross" modell för att köra asfalt. Då har man Motardsulor.Ignition skrev:2690593för intressantare körning eller
motorväg med har jag hört är riktigt intressant, iaf vid lite skarpare svängar och inbromsning
ligger väl nå i detLundgren skrev:2690604Har kört med det förr Funkar kanonfint, har enligt mig bra grepp, inte som lv-däck men helt klart godkänt. Och man har inte en "Cross" modell för att köra asfalt. Då har man Motardsulor.
Jag har kört de jag har nu 100 mil åker sant 40-50 mil asfalt och hälfte av dubben är borta. Så nog håller de rättså bra.´Men kör du med lv-crossdäck fungerar bra.Ignition skrev:2690647ligger väl nå i det
men om man ska köra både och?
är det lv-crossdäck då eller?
hur bra håller crossdäck på asfalt? för dom är väl mjukare än lv-däck?
EDIT:
ska den fortfarande bli röd?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven