Nej men det brukar ändå inte vara droppar kvar, men men. Nej jag jag börnar gräsmatta tills övertrycks ventilen öppnar fult och gör om rastplatsen till turkiskbastu utan svetiga turkar.Nicco skrev:2478163Jo då visst gör man det. men det brukar alltid vara några droppar kvar i slangarna och kanalerna. Eller sitter du med hårtork :O
hahah låter bra,..!prulle skrev:2478189Nej men det brukar ändå inte vara droppar kvar, men men. Nej jag jag börnar gräsmatta tills övertrycks ventilen öppnar fult och gör om rastplatsen till turkiskbastu utan svetiga turkar.
prulle skrev:2478189Nej men det brukar ändå inte vara droppar kvar, men men. Nej jag jag börnar gräsmatta tills övertrycks ventilen öppnar fult och gör om rastplatsen till turkiskbastu utan svetiga turkar.
"Jag trode du drog på en bomb börn"Bärgren skrev:2478301Jag får flashbacks från ditt besök
föklara!prulle skrev:2478314"Jag trode du drog på en bomb börn"
Mr EmCom skrev:2478442föklara!
hahhaBärgren skrev:2478518När vi var på väg hem till mig på kvällen körde vi in på en rastplats och lekte lite och plötsligt ser jag Prulle i ett stort rökmoln. Först trodde jag han hade dragit av en redig bombburn men det visade sig att hans crm hade kokat.
Inget spamMr EmCom skrev:2478540hahha
typist
Är redan avstryptKronen skrev:2478720Nu när du ändå är pågång så kan du ju strypa av CDIn också ju!
Menar du att det gick att blästra bort det Finns det ju knappt något material kvar på toppen.prulle skrev:2479533min topp hade sånna närken som du beskriver. Fick den blästrad och planad av en polares farsa så är den grymt fin.
Lundgren skrev:2479654Menar du att det gick att blästra bort det Finns det ju knappt något material kvar på toppen.
Lundgren skrev:2479654Menar du att det gick att blästra bort det Finns det ju knappt något material kvar på toppen.
exakt. Ersattes med en liten topp som märks de första 2 gasningarna typ och sedan märker man det inte merprulle skrev:2479718Jo då det gör det. det ser troligen djupare ut än det är.
Fickhögre komp och större förbräningsrum på köpet
Jo då det gör det. det ser troligen djupare ut än det är.
Fick högre komp och större förbräningsrum på köpet
Hur mkt gjorde cdi strypningen? försviner allt "lagget" vid 7000?
Reckomenderar starkt att blästra innan så han ser om de behövs..Saabmosare skrev:2484200Om du har tillgång till en fräs är de ju bara att sätta i den där och snygga till de med.
Gött, då får ja väll la fixa de då.Kronen skrev:2480307ja.. lagget försvinner..
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|