mustafas_inn
Sedighi
philiph skrev:2285203hur ska man kommentera ett inlägg som detta då??
jo så här...... Nice avatar
philiph skrev:2285203hur ska man kommentera ett inlägg som detta då??
Hur fan kan du förvänta dig att en bilist ska ana att en hoj i 260km/h2Wheeldrive skrev:2285200Tja!
Först hade lite bråttom till korvkiosken för att köpa mjukglass... Det var ju fint väder och vägen var bred Så jag låg väl runt en sisådär 260-270 Km/h
och är på väg att köra om 2 bilar framför, Självklart så svänger den bakre bilen ut framför mig utan att titta i backspegeln före och jag lyckas passera honom med C:a 20 centimeters marginal
2Wheeldrive skrev:2285200Tja!
Först hade lite bråttom till korvkiosken för att köpa mjukglass... Det var ju fint väder och vägen var bred Så jag låg väl runt en sisådär 260-270 Km/h
och är på väg att köra om 2 bilar framför, Självklart så svänger den bakre bilen ut framför mig utan att titta i backspegeln före och jag lyckas passera honom med C:a 20 centimeters marginal Nära ögat! Sen så var vi ut och gled runt lite på en krokig väg och jag ville ha hög fart ut ur kurvan så jag kom in i svängen med en låg växel och hojen i fråga är R1a med mycket lull lull av nyare årsmodell! Ingen fara tänkte jag... Det är ju fan Pilot Power på så det är bara att gasa! Lägger ner hojen och gasar till på tvåan och märker att fan nu är det klotning på g Hela bakpartiet shakar som en negerrröv med celluliter Fetsläpp med pilot power alltså
Ser detta som ett tecken på att ta det lite lugnare i forsättningen! En tankeställare till alla som gasar före och tänker sen. Ta det lungt där ute!
somebody skrev:2285537*usch* om jag får vara ärlig tycker jag ng inte att du ska ha ngt MC kort.
Du lurade döden 2 ggr säger du,, för min del så spelar det ingen roll.
Ni som åker så fort,, tänker ni inte på era medtrafikanter??
Hur många drar ni kanske inte med er i en vurpa?
260 km/h vad ju bara en jäkla tur att du inte krockade med bilen, vad hade hänt med den stackarn då?
Tänk om han/hon dött?
Elle om han/hon överlevde en sådan krasch, hur det skulle vara att leva med att kanske vart med i en krock där en annan person dött,, typ du då som åker i sådan hög fart?
Och att hinna se en MC i 260 km/h i backspegeln, det är ju löjligt det borde du fatta att det går inte.
Kan förstå varför folk med sporthojar får dåligt ryckte.
Hoppas polisen står vid vägen nästa gång!
Herman skrev:2285552Sluta gnälla.... Varför åker vi annars en sporthoj för.......på gatan. Klart de går undan ibland.
Dregen skrev:2285545ÄR DU MEDVETEN OM ATT DETTA ÄR ETT SPORTHOJSFORUM??????
Glassen var skitgod Kombinerade kulglass med mjukglassP@trik skrev:2285208Var glassen god ?
Kuritas skrev:2285581Nej, det är ett forum för idioter. Som råkar köra motorcykel. För fort!
2Wheeldrive skrev:...Inte för att jag inte tål kritik, Utan för att ni fattar ju inte att bilförarna sover ju oftas när dom kör bil! Deras slarv kostar människoliv! Klaga på dom och inte på oss. ...
BlueBull skrev:2285291Kom ut ur min flickväns garderob... du behöver syre!!!!!
Förhoppningsvis uppväger IQ-balansen någotsånär på forumet?Dregen skrev:2285613Vad gör du här?!?!?!
2Wheeldrive skrev:2285603Glassen var skitgod Kombinerade kulglass med mjukglass
Och till alla moraltanter som tycker att jag är dum i huvudet.... Ni kan väl ge fan i att skriva istället, Inte för att jag inte tål kritik, Utan för att ni fattar ju inte att bilförarna sover ju oftas när dom kör bil! Deras slarv kostar människoliv! Klaga på dom och inte på oss. Och som sagt, detta är ett sporthojsforum! Passar det inte så kan ni ju ta era custom och prostatamaskiner och fara åt helvete!
Det är skillnad på för fort och åt helvete för fort. Jag kör också för fort, men man får fan välja sina tillfällen.Chronic skrev:2285644När det gnälls på en kille som körde fort, då vet man att för många hittat sporthoj.com. Alldeles för många.
Påstår vem? Johan kanske?Herman skrev:2285552Sluta gnälla.... Varför åker vi annars en sporthoj för.......på gatan. Klart de går undan ibland.
2Wheeldrive skrev:2285603Glassen var skitgod Kombinerade kulglass med mjukglass
Och till alla moraltanter som tycker att jag är dum i huvudet.... Ni kan väl ge fan i att skriva istället, Inte för att jag inte tål kritik, Utan för att ni fattar ju inte att bilförarna sover ju oftas när dom kör bil! Deras slarv kostar människoliv! Klaga på dom och inte på oss. Och som sagt, detta är ett sporthojsforum! Passar det inte så kan ni ju ta era custom och prostatamaskiner och fara åt helvete!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|