lurkat länge nog nu...

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Hej och välkommen!
Önskar en gammal farbror som själv är tämligen ny här. Vilket kanske mitt nick vittnar om (att jag är gammal alltså). Men vad mitt riktiga namn betyder vete f-n. Kanske ska fråga en viss herr Sauk... Förmodligen inget särskilt smickrande...

Ooops! Läste bara första sidan. Borde ha fattat att det var fler, du är chey jöööö:tummenupp

Ordet tämligen bevisar mer än nicket ;) Hehe, använder det själv dock. Metusalem.. har inte det något med noa att göra?

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
popcorn.gif

//Robin

Kneedrag

Guest
ja, men det tror jag nog på =) Kan nog vara väldigt lärorikt så länge man tar det i sin egen takt och inte försöker räjsa med de andra dårarna ;)

hej o välkommen hit.
Vill gärna tipsa om att SMC har tjejdagar på bana. (tjejdagar är bra för oss tjejer som behöver lite lugnare körning på bana. Inget illa om er killar men det kan bli lite "hetsigt" när ni är med.

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
hej o välkommen hit.
Vill gärna tipsa om att SMC har tjejdagar på bana. (tjejdagar är bra för oss tjejer som behöver lite lugnare körning på bana. Inget illa om er killar men det kan bli lite "hetsigt" när ni är med.

Halloj!
Vill oxå vara med i välkomstkommiten ( hjälp, hur stavas det...nåja du fattar ändå!)Måste instämma med föregående inlägg, SMC.s tjejkurser är jättebra och väldigt lärorika. Kul att träffa andra pigga o glada hojtjejer oxå...

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Hej igen!
Tämligen ny, alltså inget med ålder att göra. Och om Metusalem har något med Noa att göra vet jag inte, bara att det betyder dj-ligt gammal... :D

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Hej och välkommen. Att köra bana är så j...... kul och lärorikt. Sexistisk kan det bli ibland, kul att tjejer vågar regga sej här

Tack! Kan nog föreställa mig att det är kul :D

Och om sexismen, Nog har man märkt att det är rätt sexistiska internforum skämt här, kanske något inte alla tjejer skulle förstå om de inte kikat på forumet innan, och många blir nog lätt blir avskräckta av sån humor. Så jag blev glad av att se "varningarna", även om nu jag var förberedd genom lurk. Men det visar på lite mer förståelse och ger en mer välkommnande anda! Så applåder till alla er! :applåder Om man fortsätter så, och vara uppmuntrande på det här viset ,vågar nog flera tjejer regga. Jag känner mig väldigt varmt välkommen =)

Nu har jag levt med alla möjliga skämt genom livet, så lite härdad är man ju. Om man inte tar åt sig men står på sig kan vad som helst vara roligt :tummenupp

bjuder du?

hej o välkommen hit.

Bra tips :D Ska jag tänka på när jag känner för att testa banåkning.
Headhunter skrev:
Elvira kanske?
Välkommen!

Kanske det :katt:
Halloj!
Vill oxå vara med i välkomstkommiten ( hjälp, hur stavas det...nåja du fattar ändå!)Måste instämma med föregående inlägg, SMC.s tjejkurser är jättebra och väldigt lärorika. Kul att träffa andra pigga o glada hojtjejer oxå...

Blir bara mer och mer lockad ju hehe, och vi är bara i början av vintern. Trevligt att träffa dig med.

Tjena!
Hej igen!
Tämligen ny, alltså inget med ålder att göra. Och om Metusalem har något med Noa att göra vet jag inte, bara att det betyder dj-ligt gammal... :D

tjo! får en lite nyfiken på exakt varför du valde det som alias? The whole story =O

Last edited:

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
[Tjena!

tjo! får en lite nyfiken på exakt varför du valde det som alias? The whole story =O[/QUOTE]

Jag tror Metusalem blev tusen år eller nåt sånt. Så gammal är jag inte riktigt, men det kanske räcker om jag säger att jag är bra mycket äldre än mina hojar...;)

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Välkommen..Fast 80 tals hojar och estetk går lixom inte alls ihop känns det som..

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Jag tror Metusalem blev tusen år eller nåt sånt. Så gammal är jag inte riktigt, men det kanske räcker om jag säger att jag är bra mycket äldre än mina hojar...;)

Då har man lärt sig något nytt då!

Välkommen..Fast 80 tals hojar och estetk går lixom inte alls ihop känns det som..

Inte? smaken är olika, jag tycker 80 tals hojar är snygga :D

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Välkommen.:hej Hmm... 53 inlägg och inget Borra?
Har du hängt med ett tag så kanske du har snappat en del uttryck.:)

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
ÖÖH!!...Men DU!..öö fan skulle vi ligga eller?!!!?!?

doh..

:hihi :lol
gå å r-nka en doh-nut, homer :FU

;)

nee :D :blah heheh
popcorn.gif

:hej

//Robin

:gråta

Välkommen.:hej Hmm... 53 inlägg och inget Borra?
Har du hängt med ett tag så kanske du har snappat en del uttryck.:)

En del men absolut inte allt , vissa saker har man kanske förträngt ;)
Men jag kanske klarar mig? :gnissla

btw, älskar din ava. Hade den bilden på mitt gamla skolskåp förut XD

Last edited:

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Upp med en profilbild i underkläder nu så är sporhoj.com komplett den här helgen med! =)

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Upp med en profilbild i underkläder nu så är sporhoj.com komplett den här helgen med! =)

Som om! Desto längre jag undviker att slänga upp en bild på mig själv, tjocktröja eller ej (räcker med att va "chey" :tungan ), desto längre undviker jag att bli begravd av sporthojs kommentarer :rolleyes:

Och reklam för HMs underkläder kan du ju glömma :D de e bara å googla så hittar du tillräckligt för hela helgen ;)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...