Semper idem
Gudomlig sporthojare
Vad är det där vita på marken? Sånt har vi inte här i Stockholm
Harvat här i några år men inte sett den här tråden förns nu! me like!
Vicket fååårum hamnar detta bygge? Anar T27 gifte med viper
Så jäkla läcker! Den där skulle man stortrivas i - en cigarr i mungipan, baksätet fullt med moonshine och full patte över landskapsgränsen med sheriffen i hälarna...
Avis.
(Får man fråga lite försynt vad en liknande ligger på i runda slängar? Kanske skulle köpa en och ställa hos far...)
Helt klart, och med en stelbenstraja som referens är den ju dessutom ett under av både komfort och lastutrymme!
Jag gav strax under hundringen för den, mycket pengar för en Duett-rod kanske men besiktigad och körklar. Ett oreggat halvdant projekt går få för halva den slanten men då krävs det mycket jobb (och pengar) innan den är i det här skicket.
Är det kula på den?
Blir ett potent ekipage att åka till Färila med...
Inte farligt alls med tanke på underhållningen man får på köpet. Har kikat på jänkarpickuper från femtiotalet - liknande pengar beroende på skick. Finns många i fint skick i Florida som man skulle kunna köpa på sig tills man får för sig att flytta hem. Tankar har funnits att köpa en och sen köra genom sydstaterna upp till mellanvästern och lämna den där (har ett hus där jag inte använder...).
Fler bilder när du får tid, tack!
View attachment 423017
Man kan ju alltid förädla...........
Men förstår vad du menar. Då lägger jag denna tråd åt sidan. Följer din landspeed tråd i fortsättningen.
Är det kula på den?
Blir ett potent ekipage att åka till Färila med...
Plocka hem en jänkebil vore melodin men för mycket byråkrati och skit för min smak, jag får ilningar i plomberna bara av att fylla i ett byggtillstånd för ett uthus...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|