Chucky skrev:2283211satan... men ktm nu vart hittar man dem ktm exc lv reggad inte över 20k
Det hittar man inte..
Chucky skrev:2283211satan... men ktm nu vart hittar man dem ktm exc lv reggad inte över 20k
Loy skrev:2283217Det hittar man inte..
Chucky skrev:2283236ok
Går det att lv regga en yamaha yz 125? Jag menar detta med ryckutjämnare och om det blir billigare änn att köpa en färdig reggad
Du hittar inte en o regad för det änns.Chucky skrev:2283211satan... men ktm nu vart hittar man dem ktm exc lv reggad inte över 20k
typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.Chucky skrev:2283302okej.. vad kostar sig en e-licens?
Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.prulle skrev:2283306typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.
Min är regad som 11 kw såLundgren skrev:2283341Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Så har jag fattat det.
Ja det är bra, men jag tänkte till de andra som frågar om e-reg.prulle skrev:2283356Min är regad som 11 kw så
Mhm ok jo de e sant.Lundgren skrev:2283383Ja det är bra, men jag tänkte till de andra som frågar om e-reg.
Lundgren skrev:2283341Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.
För att få framföra den på allmän väg ja. Så har jag fattat det när jag pratade med polisen iafChucky skrev:2283432så om man har en Enduro och skaffar sig en e-licens så räcker inte det? man måste alltså ha ett A1 kort oxå?
brorzan skrev:2283597Vraför ska du absolut ha en überfettecross med ~40 häst när du kommer från en compact? Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också
Kolla min tråd i min signatur så kan du se hur en crm ser ut och det är en mycket rolig hoj. Dock har jag haft lite problem med svänghjuletChucky skrev:2283644ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D
Chucky skrev:ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D
brorzan skrev:2283597Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också
www.modemdödare.com-Rosen- skrev:2283083gasgas ktm husqvarna tm
välj själv
säg till om jag ahr glömt någon
HannesH skrev:2283778eller en WSM - snygg o snäll(4-takt,), lite dyrare än tex en DT men billigare än en KTM, men i princip ingen service alls jämfört me Gasgas/KTM mfl.
EDIT. Länk
WSM
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati