Lv reggad med klös

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Loy skrev:
2283217 Det hittar man inte..

ok :va

Går det att lv regga en yamaha yz 125? Jag menar detta med ryckutjämnare och om det blir billigare änn att köpa en färdig reggad

Bifogat

• 3397032864.jpg
    3397032864.jpg
    50.6 KB · Visningar: 45

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Chucky skrev:
2283236 ok :va

Går det att lv regga en yamaha yz 125? Jag menar detta med ryckutjämnare och om det blir billigare änn att köpa en färdig reggad

Nej det går inte att regga renodlade crossar. Om dom är E-regg finns en väldigt liten chans att det går.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Chucky skrev:
2283302 okej.. vad kostar sig en e-licens? :confused:
typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
prulle skrev:
2283306 typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.
Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lundgren skrev:
2283341 Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Så har jag fattat det.
Min är regad som 11 kw så :FU

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
Lundgren skrev:
2283341 Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.

så om man har en Enduro och skaffar sig en e-licens så räcker inte det? man måste alltså ha ett A1 kort oxå? :mad:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Chucky skrev:
2283432 så om man har en Enduro och skaffar sig en e-licens så räcker inte det? man måste alltså ha ett A1 kort oxå? :mad:
För att få framföra den på allmän väg ja. Så har jag fattat det när jag pratade med polisen iaf:hihi

Sedan är det ju inte säkert at de vet vad de snackar om.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Ja men det måste väll vara en SVEMO eller va de heter "godkännd" träning/tävling för at man ska få åka dit,eller? :confused:

brorzan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Hornet 600 -99
Vraför ska du absolut ha en überfettecross med ~40 häst när du kommer från en compact? Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
brorzan skrev:
2283597 Vraför ska du absolut ha en überfettecross med ~40 häst när du kommer från en compact? Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka

ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Chucky skrev:
2283644 ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D
Kolla min tråd i min signatur så kan du se hur en crm ser ut och det är en mycket rolig hoj. Dock har jag haft lite problem med svänghjulet :hihi

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
brorzan skrev:
2283597 Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka

eller en WSM - snygg o snäll(4-takt,), lite dyrare än tex en DT men billigare än en KTM, men i princip ingen service alls jämfört me Gasgas/KTM mfl.
EDIT. Länk

WSM

Last edited:

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
HannesH skrev:
2283778 eller en WSM - snygg o snäll(4-takt,), lite dyrare än tex en DT men billigare än en KTM, men i princip ingen service alls jämfört me Gasgas/KTM mfl.
EDIT. Länk

WSM

den var riktigt fin...
men vad är det för skillnad när mellan 4takt och 2takt jag menar i styrka acc och sånt, vad jag har hört så är 4taktare starkare men slöare acc stämmer det?
Riktigt fin WSM iaf

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...