Vi har en troende statsminister. Resten av partiledarna utom miljöpartiets och Ohly (tror jag) är det också.Dee_cati skrev:2100513Ähhh, en helt vanlig troende amerikan. Jag blir ju inte förvånad direkt, men det är inte lika skrämmande som att de har en troende president![]()
Neanderthalaren skrev:2100519Vi har en troende statsminister. Resten av partiledarna utom miljöpartiets och Ohly (tror jag) är det också.
Vill du att hon ska dö är du minst lika skev som henne.-Rosen- skrev:2100818hur vågar hon säga vad som är rätt och fel när allt hon har att komma med är tolkningar av en skrift som inte har visat sig vara sann (obs det motsatta har inte heller bevisats).
jag blir arg när jag hör henne prata som om hon var förmer än alla andra som om hon är någon speciell som vet hur allt ska göras
jag vill att hon ska dö NU
mmm jag vet och det är det som gör mig mest räddHanneZ skrev:2100827Vill du att hon ska dö är du minst lika skev som henne.
-Rosen- skrev:2100818jag vill att hon ska dö NU
hon kanske skulle få en långvarig vistelse på ett hälsohem som har madrasserade väggar och en frekC tröjaSwedie skrev:2100959att dö är väl ändå att ta i. räcker med att ta ifrån henne alla möjligheter att kommunicera med omvärlden. syns i hennes blick att det är något fel i roten.
Pr0bz skrev:2101352Haha min farmor ju![]()
Hon var ganska psykiskt störd tror jag.
Hon var säkert mobbad som barn och sökte väl uppmärksamhet genom att snacka skit.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |