Du menar hur dumma socialdemokrater kan vara.Ooo så kul det är att se hur dumma folk kan vara =)
Du menar hur dumma socialdemokrater kan vara.Ooo så kul det är att se hur dumma folk kan vara =)
På tal om WT-namn:
På lokalt lunch-hak hördes en moder ropa på sitt flickebarn på cirka 3 år : kom nu lilla AMBER....!
Jag och jobbarkompis gav varandra en lång menande blick och konstaterade kallt : WT
Jevla rödingar!Du menar hur dumma socialdemokrater kan vara.
Jevla rödingar!
NIO krediter och måntliga utgifter på 50.000 kr.. inkomst på 18.000. Snyggt
ibland när man kikar in i endel trådar känns det som att man kommer till nån riktigt liten byhåla och tjuvlyssnar på det senaste byasnacket.
Fan, det var tungt att skiljas från rekvisitan från Den Ofrivillige Golfaren......
Media gnäller om SMS-lån på max 3000kr, när retards kan låna 3mille med en gemensam inkomst på 18loppor?
Kan väl vara lite som att tvingas sälja hojen?
3mille på 18.000kr i månaden klarar man väl om det är ett bolån.
Idag kan man ju knappt köpa en vettigt kåk under 2.5 mille.. Så lån kommer väl 97% att skaffa sig.
Dock är det en jävla skillnad på ETT bolån och en jävla massor med krediter på allt möjligt.
Dom hade väl 2mille i huslån? 1 mille i kredit som hon tagit utan hans vetskap?
Hur man nu lyckas med det.
Kan väl vara lite som att tvingas sälja hojen?
Dom hade väl 2mille i huslån? 1 mille i kredit som hon tagit utan hans vetskap?
Hur man nu lyckas med det.
Nej det borde man fan inte kunna göra. 4pers 18k i inkomst och en boendekostnad på 12k ska fan inte gå. Händer det något med räntan finns det inte en chans att det går om man inte kan leva på vatten.3mille på 18.000kr i månaden klarar man väl om det är ett bolån.
Idag kan man ju knappt köpa en vettigt kåk under 2.5 mille.. Så lån kommer väl 97% att skaffa sig.
Dock är det en jävla skillnad på ETT bolån och en jävla massor med krediter på allt möjligt.
Hur kan man vara 35 bast och tjäna 18 tusen brutto? Han tjänade faktiskt 15 netto sa de.
Hur kan man vara 35 bast och tjäna 18 tusen brutto? Han tjänade faktiskt 15 netto sa de.
Jag vill också bo i den kommunen men så låg skatt I min kommun skulle jag få ut 12200:- efter skatt med 18k brutto...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|