2008 var det 744 stackars bäbisar som gavs namnet Liam.Vad jag syftade på var svenska WT-föräldrar och deras svaghet för att ge sina WT-barn "exotiska", utländska namn.
Vad hände med alla y-namn? Conny, Ronny, Sonny, Johnny osv?
Vad jag syftade på var svenska WT-föräldrar och deras svaghet för att ge sina WT-barn "exotiska", utländska namn.
Överbeskyddade som alla är i dagens samhälle så kan man givetvis inte döpa sitt barn till Jonny för då blir dom mördare och kannibaler direckt.
Som sagt, du beskriver en äkta socialdemokrat mycket bra. Rösta rött och luta er tillbaka, barn. Någon annan betalar.Precis, att hemförhållanden påverkar barn är ren kommunistpropaganda.
.
I verkligheten har föräldrar och hemförhållanden ingenting med ens självkänsla och värderingar att göra. Aktiva och deltagande föräldrar påverkar ju endast marginellt barnets framgång senare i livet.
Givetvis hade du blivit lika lyckad med två WT-päron som hellre satt på lokalpuben och lämnade dig själv med TV som om du har två föräldrar som stöttar, supportar och hjälper till med läxor och hela tiden sätter upp ramar, regler och delar med sig av kunskap och värderingar.
Det är pinsamt att alla inte fått din begåvning. Alla har ju egentligen samma IQ och samma möjlighet att bli sin egna lyckans smed som du. De är bara ren äcklig lathet som förhiundrar det och deras eviga vilja att parasitera på oss övriga...
Själv hade jag fått för mig att det var de konservativa som envisades med att hela tiden älta värderingar och kärnfamilj. Vänsterpack vill väl mest sätta ungarna på dagis och andra anstalter för programmering.
Synd du inte bor i närheten då skulle jag bjudit dig på en öl samtidigt som vi diskuterade våra personliga misslyckanden
Dåliga odds för Swedie...
[/URL]
Som sagt, du beskriver en äkta socialdemokrat mycket bra. Rösta rött och luta er tillbaka, barn. Någon annan betalar.
Jomenvisst, det är givetvis bara att skylla på 'förreldrarrna' när man sitter i sin belånade tillvaro och fogden knackar på dörren. Det är alltid någon annans fel i en sosses värld.Ja, en äkta moderat skulle aldrig nedlåta sig till att skaffa dassiga föräldrar!
Det är alltid någon annans fel i en sosses värld.
Okej, så om man bara ser till att ha WT-föräldrar är det fritt fram att rösta rött och leva på systemet?Nej, självklart inte!
Allt du åstadkommit är givetvis din egen förtjänst. Din självkänsla, ditt självförtroende, dina studieresultat, dina värderingar och din moral, allt är din egen förtjänst. Vi är många som beundrar dig för att du på helt egen hand sedan födseln har blivit så lyckat, duktig och framgångsrik utan att det existerar någon annan i ditt liv som hjälpt dig nå så långt som du gjort. Du är en förebild för oss alla!
Okej, så om man bara ser till att ha WT-föräldrar är det fritt fram att rösta rött och leva på systemet?
Det ultimata WT-namnet, alla kategorier, måste ändå vara...:
Cliff!
HUR FAN KAN MAN DÖPA SITT BARN TILL CLIFF?!?
Är det inte dags igen? 2100 på Tv3
"Det värsta skulle nog vara att sälja mina golfklubbor."
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2