Nisse Järnet
pschyy =D
Typ därifrån och dit *peka*HanneZ skrev:Ja... Hur långt är snöret egentligen?
Typ därifrån och dit *peka*HanneZ skrev:Ja... Hur långt är snöret egentligen?
stoffer skrev:Jo, visst är det olika från kvinna till kvinna, likadant som en del kvinnor är starkare än en del män.
Men! Nu generaliserar vi (hurra!), och det är ju faktiskt sagt att kvinnor genrellt sett har högre smärttröskel än män.
Hur vet du förresten att ni får bättre orgasmer? (Det är ju troligt faktiskt, men hur vet man nått sånt?)![]()
stony skrev:Eller så skaffar man tårgas/pepparspray
![]()
Självförsvar känns ganska harmlöst om man möter någon som är 2ggr större än sig själv
mb skrev:Kvinnor har bättre sociala nätverk än män. De har längre livslängd samt tål stress bättre, liksom svält och fysisk smärta.
Vad som är kulturellt/genusbetingat respektive ärftligt är dock fortfarande svårt att säga. Gränserna håller på att suddas ut. I och med att kvinnor börjar leva mer som män gör (map arbete, alkohol osv) så sjunker tex deras genomsnittliga livslängd ganska dramatiskt just nu.
Alicia skrev:Visst hade jag varit 150 lång så hade jag oxå förmodligen köpt mig tårgas/pepparspray, fast självförsvar är alltid till nytta ändå
och dessutom vet man bara hur man ska göra så är de inte så svårt
att slå ner någon som är större än en själv, visst har personen som är större
fördel men det går om man bara vill
Chris Ash skrev:Kort livslängd är rock n roll!
Som Dio sjöng en gång i tiden:Chris Ash skrev:Kort livslängd är rock n roll!
Fast japanska kampsporter tillhör väl inte de mest effektiva heller. Brasilianska eller Thailändska är däremot en helt annan femma.stony skrev:Kolla japanska polisen under fotbolls vm 2002, dom var livrädda för oss "jättar" i norr.
Deras kampsport var stort sett meningslös mot större människor än dom själva.
Dock löste dom prob ganska smidigt, dom lät de söta polistjejerna gå längst fram i ledet så att ingen kunde med att gå på dom.. Detta är faktiskt sanning![]()
Men det fungerade![]()
Alicia skrev:Vi får bättre å längre orgasmer än er, dessutom kan vi få flera på raken...![]()
mb skrev:Som Dio sjöng en gång i tiden:
"So live for today
Tomorrow never comes
Die young, die young
Can't you see the writing in the air?
Die young, gonna die young
Someone stopped the fair"
Undrar om rock'n'roll-myten om ung död hade levt vidare utan elvis, hendrix, joplin, jim morisson, bon scott och en halv banduppsättning uriah heepar.
TL Johan skrev:En stor fördel som kvinnor har är att de i 99 fall av 100 är snyggare än män.
Och alltid är sexigare än män.
Och så har de bröst!![]()
Hade jag det, så skulle jag inte göra nåt annat än att klämma på dom.![]()
HanneZ skrev:Du har startat en diskussion angående om män är bättre än kvinnor och du tycker inte att mitt inlägg tillför något?
Klart det är idé, ingen av männen här verkar vara så kritiska mot fördelar med att vara kvinna faktiskt. Kom igen nu, berätta!bikerwoman skrev:Det här var väl det sämsta tänkbara stället att föra en sån debatt på med tanke på att säkert 80% av alla SH-are är män!!
Är ju ingen idé att ens komma med nån liten fakta när det gäller fördelarna med att vara kvinna??
![]()
honkiie skrev:en fördel med att vara kvinna måste väl vara att kvinnor har makt över män?
TL Johan skrev:Och så har de bröst!![]()
Hade jag det, så skulle jag inte göra nåt annat än att klämma på dom.![]()
stony skrev:Kolla japanska polisen under fotbolls vm 2002, dom var livrädda för oss "jättar" i norr.
Deras kampsport var stort sett meningslös mot större människor än dom själva.
Dock löste dom prob ganska smidigt, dom lät de söta polistjejerna gå längst fram i ledet så att ingen kunde med att gå på dom.. Detta är faktiskt sanning![]()
Men det fungerade![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand