Män är bättre än kvinnor?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Mirran skrev:
Nackdelen med att vara kvinna är att man alltid får städa, det är ju inte mannens jobb, hans jobb är ju att mecka.............

Haha de går allt sätta en karl på att städa och diska,
skulle aldrig gå med på att göra allt själv
delar man på allting så går de så mycke smidigare

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Alicia skrev:
Haha de går allt sätta en karl på att städa och diska,
skulle aldrig gå med på att göra allt själv
delar man på allting så går de så mycke smidigare
Huvudansvaret i hemmet har man nog som kvinna, ialla fall om man har barn, håller med dig, klart att man ska hjälpas åt.. :)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Mirran skrev:
Huvudansvaret i hemmet har man nog som kvinna, ialla fall om man har barn, håller med dig, klart att man ska hjälpas åt.. :)

Men varför ska man ha de?
ska inte männen ta lika mycket ansvar i så fall
jag är van att min pappa städar och lagar mat hemma när min mamma jobbar längre än honom ex..
är det nåt som behövs fixas så gör han det, likaså om morsan ser att de är nåt som behövs fixas så gör hon det
delar man så går allt mycke enklare

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Bah! Kvinnor snackar om att föda barn, då har de aldrig haft en riktig förkylning... :rolleyes:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Mirran skrev:
Jag håller inte med, jag skulle inte vilja lämna över ansvaret för hemmet helt, det skulle inte kännas rätt mot min partner. Klart man ska dela på alla ansvar.

Vill man sen dela upp de olika sakerna som behöver göras så kan man ju göra det, men att det skulle vara könsrelaterat håller jag inte med om.

Skulle min tjej vara mekaniker så hade hon mekat och jag städat.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
abstruse skrev:
Bah! Kvinnor snackar om att föda barn, då har de aldrig haft en riktig förkylning... :rolleyes:

Jag är förkyld å kan nästan sätta allt på att de är värre än att föda barn just nu :huvet
tror jag heller skulle föda barn än vara sjuk.... el nja kanske inte

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
crash test doll skrev:
...eller fått en go spark i skrevet.....! :4skrika

där har vi det. Kvinnor har ingen pung och kan därför inte känna den värsta smärtan som finns. Det är farligt för då kan ni fort satsa på den ifall ni skulle råka vara galna eller nånting. Det är ju faktiskt tveksamt om jag skulle ta en kniv magen eller en riktigt hård smäll på pungen. :zpy

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
stoffer skrev:
Jag håller inte med, jag skulle inte vilja lämna över ansvaret för hemmet helt, det skulle inte kännas rätt mot min partner. Klart man ska dela på alla ansvar.

Vill man sen dela upp de olika sakerna som behöver göras så kan man ju göra det, men att det skulle vara könsrelaterat håller jag inte med om.

Skulle min tjej vara mekaniker så hade hon mekat och jag städat.
Om båda jobbar heltid så självklart ska man väl dela på det mesta..
Om kvinnan väljer att jobba deltid så hinner hon ju med att kanske städa och fixa det mesta för barnen..
Med huvudansvar menas inte att man gör allt själv.. :)

HanneZ

Guest
Markus skrev:
Vem fick en spark i pungen? :confused: Det missade jag i alla fall.
Chandler pratade ju med Erica om vad som va mest smärsamt, att föda barn eller få en pungspark?!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
HanneZ skrev:
Chandler pratade ju med Erica om vad som va mest smärsamt, att föda barn eller få en pungspark?!

På Kanal 5 igår kl 2100-2125? Det missade jag i alla fall... Det enda pungrelaterat jag kommer ihåg var att testiklarna åkte upp i ryggen när den där vedervärdiga varelsen sade "Oh. My. God" eller när hon skrattade "hähähähähä"

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Alicia skrev:
Vi får bättre å längre orgasmer än er, dessutom kan vi få flera på raken... :tungan
där har vi en fördel, plus att vi har högre smärtgräns än er
el förresten är de nog olika från kvinna till kvinna, med tanke på att vissa
skriker så fort man petar på dom

Och sen sägs det att ni är "Multitasking" dvs göra flera saker samtidigt, men som nån skrev "Dom kan F-n inte ha ont i huvet och kn---a samtidigt" så det tror jag inte på!

Hrm.. :rolleyes:
(Det har ju hänt nån gång :)
att man kommit hem efter :fyllisar (bara några glada öl!) och varit söt(!) och möts av en stor NEJ-skinka! Men det kanske beror på nått annat :rolleyes: ...)

HanneZ

Guest
Markus skrev:
På Kanal 5 igår kl 2100-2125? Det missade jag i alla fall... Det enda pungrelaterat jag kommer ihåg var att testiklarna åkte upp i ryggen när den där vedervärdiga varelsen sade "Oh. My. God" eller när hon skrattade "hähähähähä"
Oj, nu berättade jag nog lite från nästa avsnitt :)

Jag snappade bara förbi och fick för mig att det va de avsnittet.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
SSDD skrev:
Och sen sägs det att ni är "Multitasking" dvs göra flera saker samtidigt, men som nån skrev "Dom kan F-n inte ha ont i huvet och kn---a samtidigt" så det tror jag inte på!

Hrm.. :rolleyes:
(Det har ju hänt nån gång :)
att man kommit hem efter :fyllisar (bara några glada öl!) och varit söt(!) och möts av en stor NEJ-skinka! Men det kanske beror på nått annat :rolleyes: ...)

Haha när en pulla säger att hon har ont i huvet så är de förmodligen inte att hon har ont i huvet utan helt enkelt inte sugen på lite rull i sänghalmen.

Och att du möts av ett stort NEJ när du kommer hem :fyllisar beror nog på att hon vet att de ändå kommer bli kasst och du ändå håller på att somna mitt i allt :hihi

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Rättvisa må vara, det är något av det mest relativa som finns ändå.

Skulle man VILJA lämna ifrån sig hela skötseln av hemmet? Helsicke, det är ändå ens HEM! Nog sjutton vill man vara med där och inte lämna över det till någon annan!

Jag kan väl inte vara ensam om att känna på det sättet. Eller?!

Oj. OT.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
När det gäller att köra hoj igrupp är det en STOR fördel med att vara :tuttar
Man är helt ursäktad om man ligger sist, det står alltid en massa snälla ,söta, rara killar och väntar på en vid nästa korsning :tummenupp
Ni killar hetsar varann att köra fort, ibland fortare än vad ni klarar av helt enkelt...
:squid

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...