Mirran
Tjolahopp!
Nackdelen med att vara kvinna är att man alltid får städa, det är ju inte mannens jobb, hans jobb är ju att mecka.............
Mirran skrev:Nackdelen med att vara kvinna är att man alltid får städa, det är ju inte mannens jobb, hans jobb är ju att mecka.............
Huvudansvaret i hemmet har man nog som kvinna, ialla fall om man har barn, håller med dig, klart att man ska hjälpas åt..Alicia skrev:Haha de går allt sätta en karl på att städa och diska,
skulle aldrig gå med på att göra allt själv
delar man på allting så går de så mycke smidigare
Mirran skrev:Huvudansvaret i hemmet har man nog som kvinna, ialla fall om man har barn, håller med dig, klart att man ska hjälpas åt..![]()
Jag håller inte med, jag skulle inte vilja lämna över ansvaret för hemmet helt, det skulle inte kännas rätt mot min partner. Klart man ska dela på alla ansvar.Mirran skrev:Huvudansvaret i hemmet har man nog som kvinna, ialla fall om man har barn, håller med dig, klart att man ska hjälpas åt..![]()
abstruse skrev:Bah! Kvinnor snackar om att föda barn, då har de aldrig haft en riktig förkylning...![]()
...eller fått en go spark i skrevet.....!abstruse skrev:Bah! Kvinnor snackar om att föda barn, då har de aldrig haft en riktig förkylning...![]()
Såg du vänner idacrash test doll skrev:...eller fått en go spark i skrevet.....!![]()
mb skrev:Kvinnor har bättre sociala nätverk än män. De har längre livslängd samt tål stress bättre, liksom svält och fysisk smärta.
crash test doll skrev:...eller fått en go spark i skrevet.....!![]()
Om båda jobbar heltid så självklart ska man väl dela på det mesta..stoffer skrev:Jag håller inte med, jag skulle inte vilja lämna över ansvaret för hemmet helt, det skulle inte kännas rätt mot min partner. Klart man ska dela på alla ansvar.
Vill man sen dela upp de olika sakerna som behöver göras så kan man ju göra det, men att det skulle vara könsrelaterat håller jag inte med om.
Skulle min tjej vara mekaniker så hade hon mekat och jag städat.
HanneZ skrev:Såg du vänner ida![]()
Chandler pratade ju med Erica om vad som va mest smärsamt, att föda barn eller få en pungspark?!Markus skrev:Vem fick en spark i pungen?Det missade jag i alla fall.
HanneZ skrev:Chandler pratade ju med Erica om vad som va mest smärsamt, att föda barn eller få en pungspark?!
Alicia skrev:Vi får bättre å längre orgasmer än er, dessutom kan vi få flera på raken...![]()
där har vi en fördel, plus att vi har högre smärtgräns än er
el förresten är de nog olika från kvinna till kvinna, med tanke på att vissa
skriker så fort man petar på dom
Oj, nu berättade jag nog lite från nästa avsnittMarkus skrev:På Kanal 5 igår kl 2100-2125? Det missade jag i alla fall... Det enda pungrelaterat jag kommer ihåg var att testiklarna åkte upp i ryggen när den där vedervärdiga varelsen sade "Oh. My. God" eller när hon skrattade "hähähähähä"
SSDD skrev:Och sen sägs det att ni är "Multitasking" dvs göra flera saker samtidigt, men som nån skrev "Dom kan F-n inte ha ont i huvet och kn---a samtidigt" så det tror jag inte på!
Hrm..![]()
(Det har ju hänt nån gång![]()
att man kommit hem efter(bara några glada öl!) och varit söt(!) och möts av en stor NEJ-skinka! Men det kanske beror på nått annat
...)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand