37 åriga Scottie Chapman i Mythbusters får mig knäsvag. Svetsar som en gud, bilplåtslagerska, äventyrlig, vacker, vad mer kan man begära.![]()
Jag skulle lätt städa.
![]()
37 åriga Scottie Chapman i Mythbusters får mig knäsvag. Svetsar som en gud, bilplåtslagerska, äventyrlig, vacker, vad mer kan man begära.![]()
Jag skulle lätt städa.
![]()
What the hell. Har du konverterat?![]()
Jag har alltid sagt/skrivit att jag attraheras av ett fåtal killar och ännu färre kvinnor.
Hur tänkte du nu![]()
Men jag håller med dig, ser okej ut och är inte helt bortkommen inom dom intressena jag har!
Gargle my balls and swallow my cum. Tycker att topicen är lite missvissande, för att locka hit männen så bör väl ändå tråden heta Kvinnor? Eller bröst..
Visst är det skrivet med glimten i ögat, jag känner ju inte henne.
Men jag ska villigt erkänna att jag blir en smula betagen när jag ser hennes coola insatser och vackra varelse i programmet som hon numer tyvärr har slutat i.
Äggsagtemundo.37 åriga Scottie Chapman i Mythbusters får mig knäsvag. Svetsar som en gud, bilplåtslagerska, äventyrlig, vacker, vad mer kan man begära.![]()
Jag skulle lätt städa.
![]()
Äggsagtemundo.
Inget runkobjekt, men tänkbar livspartner.
Du kan ju blunda och tänka på polisonger när du ställer upp på de äktenskapliga plikterna.
Go for it.
Vicky Butler Henderson kanske vore ett alternativ?
Lite femininare dock.
[YOUTUBE-ID]SGq7-cMw5Ws[/YOUTUBE-ID]
Men du råkade vara lite mer sofistikerad än du själv anade när du klickade på länken, jag lockade hit dig och fick ett svar utan att skriva boobies eller ngt annat som har med kvinnliga attribut att göra...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |