Män

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Gillar brudar som klär sig snyggt. Även en ful tjej kan bli lite vacker då.

Dr.Bike

Guest
37 åriga Scottie Chapman i Mythbusters får mig knäsvag. Svetsar som en gud, bilplåtslagerska, äventyrlig, vacker, vad mer kan man begära. :kär

Jag skulle lätt städa.

592446712_l.jpg

Ja hon är lika bra som den andra är dålig! :lol

Men Jörgen.... observera nu att detta är en Chey... :gnissla
Har du glömt en liten detalj? ;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Precis som för er cheyer så är det viktigt att hon är sig själv och inte spelar nåt jävla spel eller så.
Sen någon som faktiskt bryr sig och lyssnar på vad man säger och inte bara kräver att en själv skall göra det.
Någon med ungefär samma syn på livet så man kan connecta ordentligt.

De tjejer jag fallit mest för har varit utseendemässigt ganska olika, dock inga halvtonnare, men det som de har gemensamt är att de har ett djup och de är villiga att riskera känslorna lite genom att ta det där extra steget. Inget roligt om man själv bara gör det men inte den andre.

Sen visst, en vild natt och lite slampigt har man väl också varit på och det har ju varit skoj men aldrig för ett förhållande, funkar liksom inte.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Din bild är dock lite missvisande, har du verkligen sååå låååånga öron?

Ingen bild, inget ligga.

Skärpning.

Jag är inte ute efter att ligga. Jag har mitt på det torra när det kommer till den biten. Och nej jag har inte sååå låååånga öron... Jag råkar vara riktigt söt :tungan

Du är snäll du! :krama

Annars gäller ju devisen:

Allting klär en skönhet. Ingenting ett as.

Jag trodde det hette en skönhet klär i allt en apa missklär i inget...?:va

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja hon är lika bra som den andra är dålig! :lol

Ja Scottie har verkligen det som den andra tjejen i programmet verkar sakna. Solitär, självkänsla, yrkeskunskap, egen uppfattning, fnittrar inte ihop eller gömmer sig när det blir lite stress eller svårigheter.

Men som sagt, jag känner ju inte henne. Tycker bara att hon gör ett sympatiskt, tilldragande och kompetent intryck.

Men Jörgen.... observera nu att detta är en Chey... :gnissla
Har du glömt en liten detalj? ;)

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3857752&postcount=12

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag saknar discovery channel så det gör ont i bröstet!
Bara veckor kvar på bindningstiden, sen får det bli digital-tv MED Discovery Channel!

Synd bara att Scottie tydligen slutat enligt MB.s hemsida, men för en gångs skull får vi hoppas på att det finns många repriser som inte gått i Sverige än.

Dr.Bike

Guest
Ja Scottie har verkligen det som den andra tjejen i programmet verkar sakna. Solitär, självkänsla, yrkeskunskap, egen uppfattning, fnittrar inte ihop eller gömmer sig när det blir lite stress eller svårigheter.

Men som sagt, jag känner ju inte henne. Tycker bara att hon gör ett sympatiskt, tilldragande och kompetent intryck.

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3857752&postcount=12

Exakt! Den andra fjollan bryter ju bara ihop hela tiden såfort det smäller eller händer nåt...

Angående din länkning och quotande avdig själv:

HELT rätt! :tummenupp

Det liknar en av mina livsdeviser oxå.... (som jag stulit på känd plats)

"Love all Serve all"

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Visst ska hon vara glad, kåt å tacksam! :tummenupp Men det är i mina ögon viktigare att man kan kommunicera, den där gemensamma tanken som inte behöver uttalas, att man är självständiga, tillsammans, att man kan växa, att 1 + 1 blir mer än 2, att det finns tillit och förståelse, empati och åtrå, vid alla tillfällen! Faller allt det på plats, då blir hon automatiskt vacker, och då behöver man inte släcka lyset ;)

Dr.Bike

Guest
HRC stal den är från ett skånskt ålagille.

:hihi

Där fick jag tänka till en sekund...

Visst ska hon vara glad, kåt å tacksam! :tummenupp Men det är i mina ögon viktigare att man kan kommunicera, den där gemensamma tanken som inte behöver uttalas, att man är självständiga, tillsammans, att man kan växa, att 1 + 1 blir mer än 2, att det finns tillit och förståelse, empati och åtrå, vid alla tillfällen! Faller allt det på plats, då blir hon automatiskt vacker, och då behöver man inte släcka lyset ;)

Men hör här nu då!

Vad är DU ute efter? :lol

Du verkar vara singel....med den där "raggningstexten" som du lärt dig utantill på nån charmkurs. :tungan

(sanningen är väl att det är SÅ det ska vara, och jag fattar inte att inte alla fattar det? Varför måste det öht skrivas?)

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Men hör här nu då!

Vad är DU ute efter? :lol

Du verkar vara singel....med den där "raggningstexten" som du lärt dig utantill på nån charmkurs. :tungan

(sanningen är väl att det är SÅ det ska vara, och jag fattar inte att inte alla fattar det? Varför måste det öht skrivas?)
Nix, är ju ihop med Polka, sambo tom! ;) Å även om jag normalt sett är bitter å cynisk så kan jag släppa fram lite filosofisk mjukhet ibland ;) Men jag kommer ha träningsvärk imorrn :hihi

Carlsson

Möjligheternas kille.
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
1 st R1:a + massa annat roligt.
Missy,

Många tjejer verkar tro att det endast är "skitsnygga tjejer" som attraherar killar eller männ, men det avfärdar jag enligt min mening.

Att någon är genuint ärlig och omtänksam är för mig ett grundkrav, går aldrig
att pruta på.

Önskemål och som attraherar mig:

* Glad och utan fördommar
* Pigg = det "brinner i ögonen av äventyrslust och livsglädje"
* Har egna intresse och kan vara själv, både i en timme, och i flera dagar
* Förstående
* Vill "hitta på saker"
* Kan överraska sin kille då och då med omtänksamhet

* Sköter sitt yttre genom att signalera kvinnlighet, fixar håret, naglar etc.
* Tränar, men med måtta
* Klär sig med stil, gärna sportigt, vem vill ha en kärring?

Där har du en tjej som jag tror attraherar en man eller kille.

Det spelar ingen roll om du är "fröken Sverige" eller världens "Slitz tjej" kan du inte pricka in några av dessa punker, kommer ingen vettig kille palla med dig i längden ändå......:rolleyes:

MVH

Carlsson

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...