Män

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Tanken med tråden vara bara att få lite action här inne...
Jag behöver inte bevisa för ngn att jag är bra, jag är nöjd med mig själv helt enkelt.

Om det blir en eller annan dejt av detta kan jag ju inte hjälpa :tungan

Jag kanske vill ha ett svar från en specifik person?

:hihi skicka ett pm till personen så får du svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Fruntimmer är onda ting.

Att det finns kvinnfolk därute som inte är av ondo är lika troligt som att storsjöodjuret en dag kommer bankandes på min dörr för att bjuda på kaffe med dopp. (inte det odjuret som jobbar på ica, 60+ och ser ut som om hon misslyckats fatalt med sin skönhetssömn dom senaste 59åren)

Skulle man dock nån gång lyckas bli så jävla full så nån av dessa onda varelser lyckas lura en, ja då är det ju inte så svårt o skrämma bort dom.

Jag orkar inte städa tillräckligt ofta, gör av med alldeles för mycket pengar på hojgrejer, sitter framför datorn 60% av min tid hemma, gör jag något äventyrligt så är det med grabbarna för dom vet hur man kör hoj/gör illa sig på riktigt vis.

/Ricken (kanske växer upp nån dag) :wiggle

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Aha, så det var så du tänkte. Eftersom inget PM har kommit, var inte jag den specifika personen och kan därmed ta bort mitt inlägg. :tummenupp :hihi

Nej inte alls, jag tycker oma tt läsa hur män ser på oss kvinnor vare sig ni är seriösa eller inte.

Jag uppskattar alla svar som har skrivits.
Ni har alla förgyllt min arbetsdag :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Svetsar som en gud, bilplåtslagerska, äventyrlig, vacker, vad mer kan man begära.

Fy fan vad vi är annorlunda. :banana
Förvisso är det ganska logiskt att du som (kanske) är bög gillar manliga kvinnor.

För övrigt trodde jag du var en äkta bög.
Är du bög eller är du inte bög?
Det är faktiskt en JA/NEJ fråga.

En mycket attraktiv tjej kör hoj.

Tvärtom om jag får be. :mattias

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej inte alls, jag tycker oma tt läsa hur män ser på oss kvinnor vare sig ni är seriösa eller inte.

Hur vi ser på er är kanske ibland lite annorlunda än hur vi önskar ni var? :hihi

Nu tog jag ju bort mitt inlägg, men hann du läsa det så memorerade du det säkert. Kanske. :jisses

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, trots en del svar av intressant karaktär, har ändå alla gått bet på den ABSOLUT VIKTIGASTE EGENSKAPEN.

och naturligtvis är den egenskapen att hon ska vara kvinna. annars kan det bli... 'intressant'...

Bifogat

• Bild 3.png
    Bild 3.png
    112.1 KB · Visningar: 25

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fy fan vad vi är annorlunda. :banana
Förvisso är det ganska logiskt att du som (kanske) är bög gillar manliga kvinnor.

Jag tycker inte att Scottie är manlig i sitt sätt. Jag tycker hon är mycket kvinnlig.

Jag tror att alla ligger på en skala. Själv tänder jag som sagt på väldigt få killar och ännu färre tjejer. Jag har då själv gjort tolkningen att jag är att rangordna som bög. Omgivningen behöver fack och definitioner.

Om inte annat så kan jag ju även tillgodoräkna mig egenskapen av att vara dieselbög, putsbög samt vanlig motorbög. Allt detta borde ju också vägas in tycker jag.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Aha, så det var så du tänkte. Eftersom inget PM har kommit, var inte jag den specifika personen och kan därmed ta bort mitt inlägg. :tummenupp :hihi

Tänkte säga detsamma! :D
Eller så får hon PM:a mig DiREcKtT!

Är det?
Jag vill minnas att du varit inne på gej-spåret i flera trådar/inlägg osv vid ett flertal tillfällen....
Va va va?
;)

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker inte att Scottie är manlig i sitt sätt. Jag tycker hon är mycket kvinnlig.

JAg tror att alla ligger på en skala. Själv tänder jag som sagt på väldigt får killar och ännu färre tjejer. Jag har då själv gjort tolkningen att jag är att rangordna som bög.

Om inte annat så kan jag ju även tillgodoräkna mig egenskapen av att vara dieselbög, putsbög samt vanlig motorbög. Alltd detta bored ju också säknas in tycker jag.

Det här är för svårt för mig som gillar S/V-scenarier.
Antingen är du bög eller så är du inte bög som sagt.
Möjligtvis att jag kan acceptera en procentuell uppgift på hur bög du är.
Om vi då utgår från att du har rätt i att alla ligger på en skala så antar vi i detta exempel att den genomsnittliga heterosexuelle är 99,9% hetero. Hur bög är du då?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det här är för svårt för mig som gillar S/V-scenarier.
Antingen är du bög eller så är du inte bög som sagt.
Möjligtvis att jag kan acceptera en procentuell uppgift på hur bög du är.
Om vi då utgår från att du har rätt i att alla ligger på en skala så antar vi i detta exempel att den genomsnittliga heterosexuelle är 99,9% hetero. Hur bög är du då?

Jag tycker att dina åsikter är kälkborgerliga och normtörstande. :D
Påståenden som att "genomsnittliga heterosexuelle är 99,9% hetero" känns Knutby. Jag får nog bli svaret skyldig på din fråga :D

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Själv så är jag gift med en flygvärdinna... bland det första hon sa angående klädsel och sånt var "Tänk dig uniformen... stayups och inga trosor"... sen var jag såld! :D
Det behöver inte bli tråkigt bara för att man blir gift, jag vet! :D

Det måste alltid finnas undantag för att bekräfta regeln:tummenupp
Det måste mala att du vet hur uniformen bärs av denna yrkeskår!Hon är väl flygvärdinna fortfarande ....lr:D

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
fan vilken dravel tråd, har du så liten fantasi att du inte kan bilda dig en egen uppfattning..
det här vill jag ha !!! en tös som lagar god mat ,städa kan jag göra sj tar ändå bara 10 min ..Hoj åkande är lika självklart som att vatten smakar piss.. romantik finner man på kurviga vägar med fullt trottel spjäll. sen gör det inget om hon inte besitter den kända bitch genen.. vilken nästan alla kvinnor har.

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09

Ser du nu att din tråd sakta men säkert börjar utvecklas till en bögtråd? Vad var det jag sa om trådnamnet...

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
[Hoj åkande är lika självklart som att vatten smakar piss..
.[/QUOTE]

:va :va :va

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...