Män

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Denna kvinna tycker jag är mycket attraktiv. Jag gillar konstnärliga tjejer med lite djup. Sportiga tjejer är också intressanta. Men huvudsaken är att hon har nån form av vettigt intresse.

Ytliga modetjejer vars enda intressen är kläder, smink, fika på stan och skvallra med väninnorna hör hemma i koncentrationsläger. Jag hatar deras lastbara leverne.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ser du nu att din tråd sakta men säkert börjar utvecklas till en bögtråd? Vad var det jag sa om trådnamnet...

Det är nog inget fel på trådnamnet, det är ju en kontrast till tråden "Brudar"
Jag ville faktiskt bara säga att jag finner den självständiga och kreativa Scottie C tilldragande :gnissla
Honest. Bögerifrågorna kan jag vara utan.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej nej, jag gör en del gay-grejer men nu snackar vi homosexualitet.
Det är två väldigt skiljda ting.

Översättning av: gay

Engelskt uppslagsord
gay

Svensk översättning
{något ålderdomligt} glad, munter (adjektiv)

---------------
Varför startade du ännu en glad-tråd? Räckte det inte med den Nursey skapade? :confused:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ser du nu att din tråd sakta men säkert börjar utvecklas till en bögtråd? Vad var det jag sa om trådnamnet...

På något sätt verkar du ganska klok faktiskt.
Speciellt sedan jag tidigare i veckan skriftligen informerades att:
Du äcklar mig lika mycket som den där jävla thoord med era åsikter

Det var en bra dag. :)

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Ok.

Varför tenderar då alla sådana här trådar att eskalera till en väldigt stor kontaktannons?

Det var inte mina intentioner när jag skapade tråden...
Vadå är du sugen?

Var var du när jag letade?Nä... det måste vara en kille bakom tangenterna.

Du letade kanske inte på rätt ställe?
Och jag är en fullt levande donna med :tuttar

Last edited:

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
På något sätt verkar du ganska klok faktiskt.
Speciellt sedan jag tidigare i veckan skriftligen informerades att:
Du äcklar mig lika mycket som den där jävla thoord med era åsikter

Det var en bra dag. :)

Det var som fan. Smutskastas mitt namn i skymundan?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Visst ska hon vara glad, kåt å tacksam! :tummenupp Men det är i mina ögon viktigare att man kan kommunicera, den där gemensamma tanken som inte behöver uttalas, att man är självständiga, tillsammans, att man kan växa, att 1 + 1 blir mer än 2, att det finns tillit och förståelse, empati och åtrå, vid alla tillfällen! Faller allt det på plats, då blir hon automatiskt vacker, och då behöver man inte släcka lyset ;)

Ta mig nu! :kär ... Eller jag menade: Det han sa!

Däremot så är jag rätt ytlig i kombination med det.
Det är ju faktiskt gener som ska vidare..

Men vad spelar allt egentligen för roll när fröet av den bittra( läs: verklighetsförankrade) skolan sedan ett tag är planterat och texten: "Alla tjejer förutom min mamma, min mormor och min syster..." går som en rullbanner i huvudet?

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
har fnulat lite på bitch gen , hur kommer det sig att de flesta kvinnor har en sådan , måste de ta alla saker på blodigt allvar, nu är säkerligen alla kvinnor inte såna, men de flesta jag känner av det motsatta könet bär på den ..
varför undrar du överhuvud taget missy ? du ska väl inte ändra på dig pga ngn korkad kille

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Denna kvinna tycker jag är mycket attraktiv. Jag gillar konstnärliga tjejer med lite djup. Sportiga tjejer är också intressanta. Men huvudsaken är att hon har nån form av vettigt intresse.

Ytliga modetjejer vars enda intressen är kläder, smink, fika på stan och skvallra med väninnorna hör hemma i koncentrationsläger. Jag hatar deras lastbara leverne.
:nicka :nicka :nicka

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En tjej ska vara min motsats helt enkelt;
Snygg, positiv, rik, bra i sängen, rolig. Sen ska hon även kunna laga mat *osexigt med tjejer som inte kan laga mat*, vara påhittig och ha ett eget tänkande. Gärna smart också, vissa saker måste hon dela med mig...
Hittar man en sådan tjej så gäller det att hålla fast vid henne, jag har lyckats hålla kvar min i flera år nu utan större uppoffringar men det är bara en tidsfråga... Innan det blir större uppoffringar alltså, inget annat.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
har fnulat lite på bitch gen , hur kommer det sig att de flesta kvinnor har en sådan , måste de ta alla saker på blodigt allvar, nu är säkerligen alla kvinnor inte såna, men de flesta jag känner av det motsatta könet bär på den ..
varför undrar du överhuvud taget missy ? du ska väl inte ändra på dig pga ngn korkad kille

Jag har lite svårt för att vara bitchy mot ngn som inte förtjänar det, exempelvis den envisa kassörskan som inte vill lämna tebax pengar för ngt som e förstört eller så eller ngn som kanske sårar ngn jag älskar.
En man skall behandlas med respekt och mkt kärlek skall han ha och god mat och naturligtvis mkt :tuttar
Inga planer på att ändra mig, bara förstå bättre kanske...

Last edited:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998

Kunde inte sagt det bättre själv.

Man får sällan upp ögonen för en tjej om hon inte utmärker sig på något sätt, vanligtvis genom ett intresse hon har. Jag har fallit för tjejer som sysslat med det mesta från konståkning till styrketräning och att köra cross. Det gemensamma är att det finns något som de faktiskt är intresserade av.

Edit: Det är fruktansvärt osexigt med tjejer som inte har några mål eller ambitioner här i livet. Den sorten som nöjer sig med att sitta i kassa på ICA resten av livet och och spenderar varje vardagkväll med att sitta hemma och trycka i sig godis framför tv:n.

Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
men om du vill förstå dig på oss bättre ,så är det nog fel ställe o fråga på , seriösa svar flödar ju inte direkt , men ett litet råd kan ju vara o titta på simpsons homer gör ständigt bort sig men innerst inne älskar han sin familj, en ganska enkel beskrivning av oss män

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
men om du vill förstå dig på oss bättre ,så är det nog fel ställe o fråga på , seriösa svar flödar ju inte direkt , men ett litet råd kan ju vara o titta på simpsons homer gör ständigt bort sig men innerst inne älskar han sin familj, en ganska enkel beskrivning av oss män

Eller Peter Griffin, där är en man av rang! :yoparty

Eller Peter Griffin, där är en man av rang! :yoparty

Sen ett tips till er tjejer för att få oss killar att gilla er mer:

Sluta se så jävla bittra och sura ut hela tiden, speciellt på stan eller tuben. Bara för att alla modeller ser ut som lik och knappt har något ansiktsuttryck så får ni inte träningsvärk av att dra på smilbanden ibland. Och hälsa för i helvete när någon hälsar på er!!!
När jag möter någon på min innergård så tro fan att jag hälsar på den personen som faktiskt kan vara min granne, de flesta man möter visar i ett tidigt stadie innan man passerar varandra att jag inte är värd att hälsas på genom att sakta vrida huvudet och titta på nån ful jävla vägg eller någon hundskit som ligger på backen enbart för att slippa se mig i ögonen och få ett hej på sig.

Är det bara jag som har upplevt detta? :va

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...