Män

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
mjaa, nu är det många som försöker sig på med dels intressanta upplysningar ifråga om egenskaper som den perfekta kvinnan bör ha medan andra helt enkelt 'skojsar' till det om uttrycket tillåts.

som vi alla vet (dvs 7.28% av sh's medlemmar) finns svaret därute och med det menas naturligtvis INTERNET.

om man söker på ordet 'perfekta kvinnan' får man också svaret:

Du är min hjälte !:D :bow

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Vet inte om någon skrivit det tidigare men den perfekta kvinnan är en man i kvinnokropp... Då kanske man skulle förstå....

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Man får sällan upp ögonen för en tjej om hon inte utmärker sig på något sätt, vanligtvis genom ett intresse hon har.

Detta verkar vissa av Alla-måste-vilja-knulla-mig-tjejerna upptäckt. Då utger dom sig för att ha nåt lite otjejigt intresse som dom tror att vi killar tycker är häftigt och gillar: Vildmark, jakt, olja, karate, motorer, bilar, motorcyklar etc.

Man ser dom aldrig syssla med det, men dom pratar hela tiden om hur mycket dom brinner för sitt "intresse". Ska dom presentera sig för en ny bekantskap så är det alltid detta som kommer fram först. Som tur är är det oftast enkelt att genomskåda. Vi har nog rätt många exempel på detta här på forumet.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
naturligtvis!

och snart får både du och alla andra chansen till en autograf i en bokhandel nära er.

Fan ska Sidsjöanstalten äntligen släppa sin "best of inmates" !

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Detta verkar vissa av Alla-måste-vilja-knulla-mig-tjejerna upptäckt. Då utger dom sig för att ha nåt lite otjejigt intresse som dom tror att vi killar tycker är häftigt och gillar: Vildmark, jakt, olja, karate, motorer, bilar, motorcyklar etc.

Man ser dom aldrig syssla med det, men dom pratar hela tiden om hur mycket dom brinner för sitt "intresse". Ska dom presentera sig för en ny bekantskap så är det alltid detta som kommer fram först. Som tur är är det oftast enkelt att genomskåda. Vi har nog rätt många exempel på detta här på forumet.
Visst är det så men precis som du säger så märker man ganska tydligt från första stund om det är en sådan tjej. Sen finns det inget som säger att det behöver vara ett typiskt otjejigt intresse som får upp ögonen för någon även om de som bara söker bekräftelse verkar tro det. Att vara konstnärlig, musikalisk eller politisk aktiv är minst lika intressant.

Min förra tjej ägnade större delen av sin fritid åt att meka, hade flera fina bilar samt körde cross, gokart osv och ville alltid följa med på hojen. Ett genuint intresse sen barndomen. Det är trevligt att ha gemensamma intressen men för övrigt ser jag inte mycket positivt med det. Som tur var så var hon väldigt feminin för övrigt.

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Ne jag bara skojar ta inte illa upp nu :tuttar
116466993957_Perfect_Woman.jpg

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Fan ska Sidsjöanstalten äntligen släppa sin "best of inmates" !

det stämmer bra det, jag har nämligen intervjuat dig inklusive de andra på anstalten; era berättelser om hur ni hamnade där och vad orsaken till ert lealösa liv kan ha varit. vidare så blir det dessutom signerade fotografier av mig i diverse coola poser.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Vet du något nick? Gärna i västsverige men övriga landet går fint med. :rolleyes:

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
Fireblade -92

Vart tog hon från dalarna vägen, hon som skapade en tråd med rubriken "Ska ni med ;) "?

Alla blev som tokiga :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...