Män

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fan Micke! Hade du lagt in den där sanningen som inlägg två, hade vi kunnat stänga den här tråden efter det! :tummenupp

Många nöjer sig med att borra en bimbo och sedan betala en massa pengar på det ena eller det andra sättet.

Min drömkvinna är mer än så.

Kom upp till storstan så kanske du får träffa en sådan....:tuttar

Jag kommer

Varför tror du han är bitter singel som hänger på Olearys...:D :D
Stick du pajjar min dejt :mad:

Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
ngn som kikat på izahs garage ser ju livsfarlig ut ,,, nej nej nej så ska inte en kvinna se ut får inte vi pojkar ens ha våra vapen ifred

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blir knäsvag av intellektuella kvinnor med empati, humor och sociala egenskaper, låter det konstigt att man tänder på sådant?

Jag misständer kraftigt på pantade bimbos som tror att solen snurrar för deras skull samt ser mannen som en slags ekonomisk lösning i brist på annat.
I second that!

Hon mythbusterstjejen Scottie, hade hon inte haft tatueringarna så skulle jag ha stått utanför hennes dörr och dregglat!
(det kan vara hennes bäst investerade pengar MAO)

En fin kvinna för mig är rakryggad, ärlig och framåt, tar egna initiativ och är het som fan i sängen.

Jag kan pruta på het som fan i sängen, men inte ärlighet som kommer först för mig!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu blir jag lite ledsen.. :( :(
Jag har varit intresserad av hojar länge! blabla

Merparten skrev jag! Är du inte en av de, behöver du ju inte känna dig träffad heller! :)
Jag pluggar också just nu, och är egentligen hojlös, men en vänlig själ har lånat ut sin hoj till mig på obestämd tid, så jag kan tuffa runt iaf! :)
Men det kvittar ju om du är hojlös just nu, eller ej, så länge du faktiskt ÄR intresserad och vanligtvis kör hoj! :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Handuppräckning, hur många killar här inne vill slippa tjejer på forumet som bara vill ha kuk? :)

Jag! (utom om dom bor i Umeå och vill ha...)

Allvarligt så tycker jag inte dom stör så mycket, dom startar sina "Ny tjej på forumet-trådar" och får lite uppmärksamhet där utav dom mest desperata, sen gör dom inte så mycket väsen av sig.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Manlig logik!

En man är förälskad i tre kvinnor samtidigt och vet inte vem av dem han vill gifta sig med. Han bestämmer sig för att sätta dem på prov. Han ger var och en av dem 25 000:- för att se vad de väljer att göra med pengarna. Det är mycket pengar men så är det ju ett viktig beslut han ska ta.

Den första använder pengarna på att "Bli ny", hon använder allting på kläder och skönhetssalonger. Hon kommer tillbaka och säger: "Jag använde pengarna så att jag ska bli så attraktiv för dig som möjligt. Det är för att jag älskar dig så mycket."

Den andra köper nya golfklubbor, en ny CD-spelare och saker till mannen. Hon säger: "Jag köpte dessa gåvor till dig för att jag älskar dig så högt."

Den tredje investerar pengarna på börsen. Hon dubblerar sina investeringar, ger mannen tillbaka hans 25 000:- och återinvesterar resten. Hon säger: "Jag investerar resten av pengarna till vår gemensamma framtid eftersom jag älskar dig så mycket."

Mannen tänker sedan både länge och väl på vem av dom som har använt pengarna bäst....

han tänker...

tänker...

tänker...

tänker...

tänker............................................ ..................

så bestämmer han sig för att gifta sig med den som har de största :tuttar !!!!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hehehehe... så bra Mitra.
Det sorgliga är att jag har ett par polare som är just sådana killar... tragiskt men sant.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hehehehe... så bra Mitra.
Det sorgliga är att jag har ett par polare som är just sådana killar... tragiskt men sant.

De flesta här inne har nog ett par polare som är så.
Bakom många män gömmer sig en neandertalare. Eller nåt. :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...