Manlig logik!
så bestämmer han sig för att gifta sig med den som har de största!!!!
Nu fick du mig att skratta
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
Manlig logik!
så bestämmer han sig för att gifta sig med den som har de största!!!!
Hur vill ni män att en kvinna ska vara egentligen?
Manlig logik!....så bestämmer han sig för att gifta sig med den som har de största!!!!
Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.
Undrar hur många killar som inte har häst, kanske inte kan rida eller ens vet vad som är bak-o-fram på en häst, som är på Bukefalos av samma anledning (fast tvärtom)?![]()
Backar upp dig där, Swish är en hojtjej![]()
Skillnaden är att de ofta får en spark iän ett fnitter till svar om de är dumma
![]()
En spark? Av hästen eller av tjejen?![]()
Manlig logik!
En man är förälskad i tre kvinnor samtidigt och vet inte vem av dem han vill gifta sig med...
Kuggfråga!
varför skulle en man som fått tag i tre (3!) kvinnor som är intresserade tänka på giftermål?
p.s
Perfekta människor existerar inte, inte av något kön.
Ryska var hett på 90-talet. Och tatueringar på 80-talet?ngn som kikat på izahs garage ser ju livsfarlig ut ,,, nej nej nej så ska inte en kvinna se ut får inte vi pojkar ens ha våra vapen ifred
Manlig logik!
..............Han ger var och en av dem 25 000:- ............
And here we go again!
Fördomar eller ej, men jag vet inte en kvinna i världen som kan hantera pengar![]()
Oj va bittert och santJo...pengar som de själva har tjänat![]()
Men du råkade vara lite mer sofistikerad än du själv anade när du klickade på länken, jag lockade hit dig och fick ett svar utan att skriva boobies eller ngt annat som har med kvinnliga attribut att göra...
Kuken upp.Handuppräckning, hur många killar här inne vill slippa tjejer på forumet som bara vill ha kuk?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |