Män

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Innan jag såg det där hade du kunnat få äran att smaka lite, nu blir det inget för dig.

Buhu...:gråta NOT![/QUOTE]

När ska vi dejta?

Vadå, du är fag? :confused:

vet inte hur du fick till det att jag skulle vara fag bara för jag vill ha en smart och intelligent tjej men det är mycket jag inte förstått mig på när det gäller dig.

Last edited:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Hej Sporthoj!

Jag tänkte starta en tråd om min egen förträfflighet och om hur jag inte är som andra killar. Jag tänkte även krydda det hela med att försöka få så många desperata tjejer som möjligt att limma på mig för att få den bekräftelse jag inte får någon annanstans.

Hjälp mig Sporthoj, hur gör jag?

Gabor

Guest
Hej Sporthoj!

Jag tänkte starta en tråd om min egen förträfflighet och om hur jag inte är som andra killar. Jag tänkte även krydda det hela med att försöka få så många desperata tjejer som möjligt att limma på mig för att få den bekräftelse jag inte får någon annanstans.

Det får man inte skriva på om SH längre.:huvet

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
"Som vanligt är det inte personen i tråden som har skrivit det desperata inlägget..."

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hej Sporthoj!

Prova hästforumet Bukefalos. Dominator-Rocks har gjort liggtester där, som gick käpprätt åt helvete, så jag föreslår du tar det lugnt där till en början. Keep us updated! Och gå nu inte in för det till 200% och köp en häst. :hihi

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kåt glad o tacksam!

Bygger jag om vill jag gärna slippa laga maten.
När jag river ner ett helt kök o fixar ett nytt vill jag gärna ha dig där för damsugning! Inte avsugning utan ta rett på damm o skit.
Köper en bil enkom för dig!
När jag åker o hämtar en ny soffa o en plasma tv vill jag åtminstånde att du skall ställa dig på knä på den ny köpta mattan med det designade bordet och åtminstånde se porrig ut!
Ge mig en puss i jumsken! Eller vad...

Nej kåt glad o tacksam... funkar!

E det fel på min design:va

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hej Sporthoj!

Hysteriskt roligt :D

brollan.sthlm

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
gsx 1195 rw
mjaa, nu är det många som försöker sig på med dels intressanta upplysningar ifråga om egenskaper som den perfekta kvinnan bör ha medan andra helt enkelt 'skojsar' till det om uttrycket tillåts.

som vi alla vet (dvs 7.28% av sh's medlemmar) finns svaret därute och med det menas naturligtvis INTERNET.

om man söker på ordet 'perfekta kvinnan' får man också svaret:

ha ha ha :D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
När ska vi dejta?

vet inte hur du fick till det att jag skulle vara fag bara för jag vill ha en smart och intelligent tjej men det är mycket jag inte förstått mig på när det gäller dig.

Så du bjuder ut mig?[/QUOTE]

Ja om du går med på det, nej om du inte går med på det :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...