R1 är inte min drömhoj, jag kör klassiskt http://www.ducatistockholm.se/nya/sc_sport1000s.jpg
Och jag är![]()
Innan jag såg det där hade du kunnat få äran att smaka lite, nu blir det inget för dig.[/QUOTE]
Buhu...
![Gråter :gråta :gråta](/img/smilies/azcrying.gif)
R1 är inte min drömhoj, jag kör klassiskt http://www.ducatistockholm.se/nya/sc_sport1000s.jpg
Och jag är![]()
Innan jag såg det där hade du kunnat få äran att smaka lite, nu blir det inget för dig.
Vadå, du är fag?![]()
Buhu...NOT!
Så du bjuder ut mig?
Hej Sporthoj!
Jag tänkte starta en tråd om min egen förträfflighet och om hur jag inte är som andra killar. Jag tänkte även krydda det hela med att försöka få så många desperata tjejer som möjligt att limma på mig för att få den bekräftelse jag inte får någon annanstans.
Hjälp mig Sporthoj, hur gör jag?
Hej Sporthoj!
Jag tänkte starta en tråd om min egen förträfflighet och om hur jag inte är som andra killar. Jag tänkte även krydda det hela med att försöka få så många desperata tjejer som möjligt att limma på mig för att få den bekräftelse jag inte får någon annanstans.
Hysteriskt roligtHej Sporthoj!
mjaa, nu är det många som försöker sig på med dels intressanta upplysningar ifråga om egenskaper som den perfekta kvinnan bör ha medan andra helt enkelt 'skojsar' till det om uttrycket tillåts.
som vi alla vet (dvs 7.28% av sh's medlemmar) finns svaret därute och med det menas naturligtvis INTERNET.
om man söker på ordet 'perfekta kvinnan' får man också svaret:
När ska vi dejta?
vet inte hur du fick till det att jag skulle vara fag bara för jag vill ha en smart och intelligent tjej men det är mycket jag inte förstått mig på när det gäller dig.
Så du bjuder ut mig?
Ja om du går med på det, nej om du inte går med på det![]()
En kvinna skall vara som en Ducati...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |