Män

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hur byter man krig? När det enda man tänker på är hur man ska vinna det föregående kriget?

Eller byter krig och byter krig...man kan byta krig mot fred oxå såklart.

Och alla människor måste hitta sin egen metod. Finns inget nedskrivet som passar gemene man...eller kvinna för den delen.

Man kommer till en gräns där man måste sätta ett pris på sig själv och gilla läget.

I annat fall får du nöja dig med ett ligg då och då. Och veta att han ändå söker något annat. Inte så jävla lätt insikt. Men dock sanningen i vitögat.

Och det jag menar är, att du gör bäst i att ta dig ur den där lilla asken som han har dig i på egen hand...än vänta tills han öppnar och skakar ut dig. Det gör fan så mycket ondare.

MC Doktorn

Guest
Man kan ju inte äga en annan man, varför kan inte kvinnor acceptera det ?

En älskarinna är i en beroende ställning men bygger väl på ömsesidig sympati ?

Till Missy säger jag njut av ditt utomäktenskapligt förhållande snart kanske du är gift och fast i villa, barn , bil och nytt kök.

Din fritid kommer bestå av att gunga barn och byta blöjor etc sen när du ska ligga somnar du av utmattning otillfredsställd.

Dr.Bike

Guest
Det är bara att gilla läget och livet är inte lätt när det gäller kärlek. I kärlek gäller ungefär samma sak som i krig. Man måste ha lite strategi om man ska vinna. Och kan man inte vinna...ja då ger man upp och byter krig. :rolleyes:

Så det säger du...

MC Doktorn

Guest
Missy:

Lägger man sig på rygg och leker dörrmatta så får man räkna med att man blir trampad på och bortslängd.

Kvinnor ska ligga på rygg vid samlag även när man är älskarinna.

Är det något fel på Älskare och Älskarinnor ??

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Man kliver inte in i nåt nytt "krig" förräns det gamla är utrett och tribunalen har fått säga sitt.

Men att förnedra sig med att springa efter en omöjlig kärlek gör inte saken bättre.

Precis kolla hur det gick för Adolf...

Tycker vi utser en tribunal till dig i form av Madhonda, lyssna på henne då hon verkar ha alla pappren i pärmen så att säga.

:huvet Att göra så här länge gör ont...

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Det roligaste med tråden är att alla trodde hon raggade men sedan var hon kär i en snubbe redan, vilket jag gissade (och säkert många andra) redan i början av tråden

MC Doktorn

Guest
Nej men använder du din älskarinna som dörrmatta :va

Nej självklart inte så är det ett givande och tagande att vara älskare/älskarinna.

Om hon nu är knullsugen + vill ha lite mer så är väl det naturligt och mänskligt.
Hon har blivit kär i sin älskare.

Dessvärre har han kanske träffat en annan skönare älskarinna och orkar inte upprätthålla kontakten ?

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Oj va bittert och sant :tummenupp

naeäääee...nu känner jag mig dum :(
kk alla vet juh att alla tjejer inte är sånna...bara dom jag har träffat. Men det har sina orsaker tror jag....
Ju fulare man e...destu mer pengar måste man spendera ..hihihihi.. and im ugly as a brick :yoparty

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
haha och du tror att det är jag på hojen? hittade bilden på marken när jag gick ute i cyber världen

suuure duuude :p försök du o övertyga mig...men jag har bildat mig en lovedoll-uppfattning nu som e svår att sudda ut.
men försök och se det positiva i det... att det inte är en lösmus på passagerasätet..för DET e juh bara patetiskt :p

Man kan ju inte äga en annan man, varför kan inte kvinnor acceptera det ?

En älskarinna är i en beroende ställning men bygger väl på ömsesidig sympati ?

Till Missy säger jag njut av ditt utomäktenskapligt förhållande snart kanske du är gift och fast i villa, barn , bil och nytt kök.

Din fritid kommer bestå av att gunga barn och byta blöjor etc sen när du ska ligga somnar du av utmattning otillfredsställd.

word:yoparty

Eller byter krig och byter krig...man kan byta krig mot fred oxå såklart.

Och alla människor måste hitta sin egen metod. Finns inget nedskrivet som passar gemene man...eller kvinna för den delen.

Man kommer till en gräns där man måste sätta ett pris på sig själv och gilla läget.

I annat fall får du nöja dig med ett ligg då och då. Och veta att han ändå söker något annat. Inte så jävla lätt insikt. Men dock sanningen i vitögat.

Och det jag menar är, att du gör bäst i att ta dig ur den där lilla asken som han har dig i på egen hand...än vänta tills han öppnar och skakar ut dig. Det gör fan så mycket ondare.

det är det största problemet jag har med brudar...att de tror att ett förhållande är en lek och att de måste testa en för o få reda på saker o ting...istället för att skapa en dialog och fråga rakt ut vad som pågår...
women are weird..men jag gillar er ändå :va

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...