Män

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Missy har haft en underbar helg med killen hon är så förälskad i...Det blev passionnerat hett sex...
Kan inte sitta vid datorn och underhålla er varje dag ;)

Men nu kan jag inte låta bli, att bli lite nyfiken.

Satte han på dig, å så vill han inte veta av dig längre.?? :va Med tanke på ditt inlägg i förbannadtråden alltså..!!

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Men nu kan jag inte låta bli, att bli lite nyfiken.

Satte han på dig, å så vill han inte veta av dig längre.?? :va Med tanke på ditt inlägg i förbannadtråden alltså..!!

Nej det kan jag inte påstå.
Han vill veta av mig, men kanske inte på samma sätt som jag vill veta av honom...
Vi har lite svårt att släppa taget om varandra, men den ena jag i detta fall vill mer än honom.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ja då är det ju ypperligt att ligga lite med han... det får han ju verkligen att respektera dig mer och inse vilken fin tjej du är... eller kanske inte.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Egentligen allt....här finns massor av hormonstinna kåta grabbar som så fort en tjej antyder att hon är perfekt, visar intresse.

Även fast man tycker att det kanske inte borde finnas något behov att få veta det som det frågades om, eftersom den vetskapen tydligen redan fanns...!!! :rolleyes:
Nu är du bitter och känner dig gammal, bra där Madde :pannkyss

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Han vill veta av mig, men kanske inte på samma sätt som jag vill veta av honom...
Vi har lite svårt att släppa taget om varandra, men den ena jag i detta fall vill mer än honom.

Känns som du är nr2 i hans bok!Snällt av honom att låta dig få lite ligga:rolleyes:
Inte mycket att bygga på en sån bas.

Madhonda

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Han vill veta av mig, men kanske inte på samma sätt som jag vill veta av honom...Vi har lite svårt att släppa taget om varandra, men den ena jag i detta fall vill mer än honom.

Jaha...ett sånt scenario. Det finns bara 1 alternativ som kan leda till 2 saker.

1: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att han kanske gillar dig mer än han tror och kommer tillbaka. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.

2: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att det är lika bra att ni inte träffas, och ni kan gå vidare i livet båda två. Det gör ont ett tag men det går över.

//M

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Och med alternativ 1 så är det fortfarande stor risk att det gör ännu mer ont lite senare... han har ju trots allt insett tidigare att du inte är hans nummer 1.

Nej, sätt dig och lyssna på Sonja Aldéns "Du får inte"... tycker den förklarar det rätt bra vad man skall kräva och förvänta sig.

Fan vad snabb du är!

Hysch... säg inget till frun, jag har lyckats hålla det hemligt i fyra år än så länge. :D :yoparty

Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jaha...ett sånt scenario. Det finns bara 1 alternativ som kan leda till 2 saker.

1: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att han kanske gillar dig mer än han tror och kommer tillbaka. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.

2: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att det är lika bra att ni inte träffas, och ni kan gå vidare i livet båda två. Det gör ont ett tag men det går över.

//M

Shit! Du måste vara Eva Rusz förhållande experten :D

Och med alternativ 1 så är det fortfarande stor risk att det gör ännu mer ont lite senare... han har ju trots allt insett tidigare att du inte är hans nummer 1.

Nej, sätt dig och lyssna på Sonja Aldéns "Du får inte"... tycker den förklarar det rätt bra vad man skall kräva och förvänta sig.

Hysch... säg inget till frun, jag har lyckats hålla det hemligt i fyra år än så länge. :D :yoparty

:D :rofl

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Dr.Bike: Finns många låtar som förklarar det... har bara själv fastnat för Sonja Aldén just nu. Men Veronica Maggio har jag annars lite svårt för.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G

//M

Det är lite svårt att dumpa ngn man älskar.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G

Tro mig jag har lyssnat på låten sisådär hundra ggr och jag känner hur svag jag är för den här mannen. Önskar jag kunde säga allt som sjungs i den låten, men frågan är hur?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Missy: Ryck upp dig och inse att han ligger med dig för att du tillåter honom. Du gör inte dig själv en tjänst utan snarare gräver din egen grop mycket djupare.

Du säger att du älskar honom, men hur kan man älska någon som sårar en så djupt frågar jag mig?

Tror inte att det spelar någon roll vad du säger eller hur du säger det... tror du måste inse själv att han inte älskar dig tillbaka och avsluta det hela. Snabbt och totalt avslut brukar vara det bästa, är som att riva av ett plåster, gör ont först men går över snabbt.

Madhonda

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Det är lite svårt att dumpa ngn man älskar.

Jo...men ibland är det det enda rätta.!!! Finns lixom inga genvägar, och du trampar bara dig själv längre och längre ner i skoskaften genom att ha passionerat sex med en kille som inte vill det du vill. Men så är livet ibland.

Det är bara att gilla läget och livet är inte lätt när det gäller kärlek. I kärlek gäller ungefär samma sak som i krig. Man måste ha lite strategi om man ska vinna. Och kan man inte vinna...ja då ger man upp och byter krig. :rolleyes:

//Mad, eder ledsagare i lövträsket :tungan

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Jo...men ibland är det det enda rätta.!!! Finns lixom inga genvägar, och du trampar bara dig själv längre och längre ner i skoskaften genom att ha passionerat sex med en kille som inte vill det du vill. Men så är livet ibland.

Det är bara att gilla läget och livet är inte lätt när det gäller kärlek. I kärlek gäller ungefär samma sak som i krig. Man måste ha lite strategi om man ska vinna. Och kan man inte vinna...ja då ger man upp och byter krig. :rolleyes:

//Mad, eder ledsagare i lövträsket :tungan

Hur byter man krig? När det enda man tänker på är hur man ska vinna det föregående kriget?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Man kliver inte in i nåt nytt "krig" förräns det gamla är utrett och tribunalen har fått säga sitt.

Men att förnedra sig med att springa efter en omöjlig kärlek gör inte saken bättre.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...