Fick hon verkligen ligga? Verkar lite ilsk.
Undrar hur jag varit om jag inte fått ligga?
Fick hon verkligen ligga? Verkar lite ilsk.
Undrar hur jag varit om jag inte fått ligga?
Missy har haft en underbar helg med killen hon är så förälskad i...Det blev passionnerat hett sex...
Kan inte sitta vid datorn och underhålla er varje dag![]()
Men nu kan jag inte låta bli, att bli lite nyfiken.
Satte han på dig, å så vill han inte veta av dig längre.??Med tanke på ditt inlägg i förbannadtråden alltså..!!
Nu är du bitter och känner dig gammal, bra där MaddeEgentligen allt....här finns massor av hormonstinna kåta grabbar som så fort en tjej antyder att hon är perfekt, visar intresse.
Även fast man tycker att det kanske inte borde finnas något behov att få veta det som det frågades om, eftersom den vetskapen tydligen redan fanns...!!!![]()
Nej det kan jag inte påstå.
Han vill veta av mig, men kanske inte på samma sätt som jag vill veta av honom...
Vi har lite svårt att släppa taget om varandra, men den ena jag i detta fall vill mer än honom.
Nej det kan jag inte påstå.
Han vill veta av mig, men kanske inte på samma sätt som jag vill veta av honom...Vi har lite svårt att släppa taget om varandra, men den ena jag i detta fall vill mer än honom.
Fan vad snabb du är!Ja då är det ju ypperligt att ligga lite med han... det får han ju verkligen att respektera dig mer och inse vilken fin tjej du är... eller kanske inte.
Fan vad snabb du är!
Jaha...ett sånt scenario. Det finns bara 1 alternativ som kan leda till 2 saker.
1: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att han kanske gillar dig mer än han tror och kommer tillbaka. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.
2: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att det är lika bra att ni inte träffas, och ni kan gå vidare i livet båda två. Det gör ont ett tag men det går över.
//M
Och med alternativ 1 så är det fortfarande stor risk att det gör ännu mer ont lite senare... han har ju trots allt insett tidigare att du inte är hans nummer 1.
Nej, sätt dig och lyssna på Sonja Aldéns "Du får inte"... tycker den förklarar det rätt bra vad man skall kräva och förvänta sig.
Hysch... säg inget till frun, jag har lyckats hålla det hemligt i fyra år än så länge.![]()
![]()
Nej, sätt dig och lyssna på Sonja Aldéns "Du får inte"... tycker den förklarar det rätt bra vad man skall kräva och förvänta sig.
Jaha...ett sånt scenario. Det finns bara 1 alternativ som kan leda till 2 saker.
1: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att han kanske gillar dig mer än han tror och kommer tillbaka. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.
2: Du dumpar honom OMG. Han upptäcker att det är lika bra att ni inte träffas, och ni kan gå vidare i livet båda två. Det gör ont ett tag men det går över.
//M
Nu är du bitter och känner dig gammal, bra där Madde![]()
Och med alternativ 1 så är det fortfarande stor risk att det gör ännu mer ont lite senare... han har ju trots allt insett tidigare att du inte är hans nummer 1.
Tro mig jag har lyssnat på låten sisådär hundra ggr och jag känner hur svag jag är för den här mannen. Önskar jag kunde säga allt som sjungs i den låten, men frågan är hur?
Det är lite svårt att dumpa ngn man älskar.
Jo...men ibland är det det enda rätta.!!! Finns lixom inga genvägar, och du trampar bara dig själv längre och längre ner i skoskaften genom att ha passionerat sex med en kille som inte vill det du vill. Men så är livet ibland.
Det är bara att gilla läget och livet är inte lätt när det gäller kärlek. I kärlek gäller ungefär samma sak som i krig. Man måste ha lite strategi om man ska vinna. Och kan man inte vinna...ja då ger man upp och byter krig.![]()
//Mad, eder ledsagare i lövträsket![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |