Män

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller med om att de som inte är intresserade av hoj utan bara av hojkillar/tjejer kanske borde fundera på meningen med att hänga här.

Själv så läser jag helle roliga inlägg från vem som helst än från vissa puckade hojåkare.

Sen att en del vågar bjuda på sig själva både på bild och sina privatliv (menar inte sexliv nu) gör det bara trevligare.

Givetvis håller jag med dig om att roliga inlägg är roliga inlägg, oavsett vem de kommer ifrån.
Men samtidigt undrar jag varför man öht funderar på att regga sig här om man inte har ett hojintresse?
Har man ett intresse för det tycker jag det faller sig ganska naturligt att man tar körkort, men det kanske bara är jag som tycker det?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Givetvis håller jag med dig om att roliga inlägg är roliga inlägg, oavsett vem de kommer ifrån.
Men samtidigt undrar jag varför man öht funderar på att regga sig här om man inte har ett hojintresse?
Har man ett intresse för det tycker jag det faller sig ganska naturligt att man tar körkort, men det kanske bara är jag som tycker det?

Vissa tänder på läderklädda män som är lite macho-"outlaw" och kör sporthoj alldeles för fort på allmän väg. Oddset att träffa någon lädertarzan härifrån borde vara större än på många andra sajter.

Själv kör jag hyffsat lagligt och i goretex...:tungan

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR

Hängde här som 16-17åring oreggad.
registrerade som 17åring, skaffade hoj några månader senare
och tog sen körkort som 18-åring.

Så ja det gör man nog.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hängde här som 16-17åring oreggad.
registrerade som 17åring, skaffade hoj några månader senare
och tog sen körkort som 18-åring.

Så ja det gör man nog.

Ja, men då fanns det ju någon form av intresse som grodde hos dig redan där.
Det kan jag ju säga med 100 % säkerhet att det gör det INTE hos de tjejerna som det diskuteras om här. Säkert inte hos alla killar här, men som tjej "vinner" du ju mer att vara här som ointresserad, än som kille, såvida du inte är bög.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Ja, men då fanns det ju någon form av intresse som grodde hos dig redan där.
Det kan jag ju säga med 100 % säkerhet att det gör det INTE hos de tjejerna som det diskuteras om här. Säkert inte hos alla killar här, men som tjej "vinner" du ju mer att vara här som ointresserad, än som kille, såvida du inte är bög.

Det finns ett intresse från min sida, du kommer se mig på vägarna till nästkommande säsong... Intresset har funnits ett tag och nu ska jag realisera min dröm, då pengarna börjar flöda in... Ledsen om du fått en annan uppfattning.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det är snarare just detta inlägg jag undrar vad det har med Sporthoj att göra... men visst, om så är fallet så kan väl ni andra också börja skriva dagbok över vad ni har för er på helgerna, och spar helst inte på detaljerna då då.

Jag vet mycket väl att det diskuteras allt möjligt på SH och jag är glad över det och medlemmarna är genuina mcförare och däri ligger det gemensamma intresset. Jag gillar även attityden och chargongen här.
Men som sagt, det jag undrade är vad just inlägget nedan har på forumet att göra... skulle nog reagerat lika om det hamnat på nåt av de andra forumen jag frekventerar.

Tycker du eller ngn annan här inne att jag har visat intresse för ngn kuf här inne? Mina intentioner är inte att träffa ngn desperat kille som faller för några stavelser. Så som jag har beskrivit mig i ett fåtal inlägg det är sådan jag är.
Men om jag velat träffa ngn enbart för den sexuella njutningen så finns det forum som är speciellt utformade för detta, eller så kan man gå på krogen och ragga. Utseendet är till min fördel och jag har aldrig haft problem att träffa ngn man what so ever. Men som alla vet så vill man inte ha ngn utan man vill ha ngn speciell som får det att hoppa till innanför revbenen.

För min del får du gärna ta just de tankarna och jagandet på de där andra forumena du pratar om.

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Det är snarare just detta inlägg jag undrar vad det har med Sporthoj att göra...

Stopp och bromsbelägg! Det har skrivits tusentals inlägg av killar där de beskriver mer eller mindre detaljerade sexuella handlingar, men det går tydligen an. Inga moraliska eller känslomässiga invändningar där.

Det här med att kvinnor inte skall kunna uttrycka sig lika fritt som män kring sexualitet känns liiiiiite 1900-tal.

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Stopp och bromsbelägg! Det har skrivits tusentals inlägg av killar där de beskriver mer eller mindre detaljerade sexuella handlingar, men det går tydligen an. Inga moraliska eller känslomässiga invändningar där.

Det här med att kvinnor inte skall kunna uttrycka sig lika fritt som män kring sexualitet känns liiiiiite 1900-tal.

Folk vart ledsna i ögat när dom inte själva fick nått i helgen. :D

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Anledningen till frågeställningen var nog just för att ni visade intresse.
Det är ni killar/män som varit mig, jag har inte visat intresse för ngn här.

Citat:
Inskickat av Missy

Jag är inte ute efter att ligga. Jag har mitt på det torra när det kommer till den biten.

Citat:
Inskickat av Panajo

Ok.
Varför tenderar då alla sådana här trådar att eskalera till en väldigt stor kontaktannons?

Citat:
Inskickat av Missy

Det var inte mina intentioner när jag skapade tråden...
Vadå är du sugen?

Vart någonstans i den här konversation är jag på dig?

:va

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kuritas: Har inte varit här sååå länge och har då inte läst några killar som skrivit dagboksanteckningar om hur de belägrat en kvinna. Är skillnad på grabbiga kommentarer och rena rama dagboksanteckningar.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Att träffa en kvinna som faller in in i den schablon man INBILLAT sig att man gillar måste bli väldigt tråkigt.Jag gillar spontanitet o att bli överraskad lite då o då av min kvinna.Typ,man kommer hem från jobbet o hon står i hallen med en halv dosa snus under överläppen,skitig biltemaoverall o en fet strap-on hängandes ur gylfen.Tittar på en med genomborrande kall blick o pekar mot sovrummet samtidigt som hon väser fram...........now it's my turn biiiiiatch.Det kallar jag för spontanitet o överraskning i ett,som ett kinderägg typ.

p.s. Jag satte dit en smiley efter mitt inlägg först,men sen tog jag bort den d.s.:rolleyes:

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
Fireblade -92
Att träffa en kvinna som faller in in i den schablon man INBILLAT sig att man gillar måste bli väldigt tråkigt.Jag gillar spontanitet o att bli överraskad lite då o då av min kvinna.Typ,man kommer hem från jobbet o hon står i hallen med en halv dosa snus under överläppen,skitig biltemaoverall o en fet strap-on hängandes ur gylfen.Tittar på en med genomborrande kall blick o pekar mot sovrummet samtidigt som hon väser fram...........now it's my turn biiiiiatch.Det kallar jag för spontanitet o överraskning i ett,som ett kinderägg typ.

p.s. Jag satte dit en smiley efter mitt inlägg först,men sen tog jag bort den d.s.:rolleyes:

:näsblod That's a little more information than we needed....

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G

Thank you:pannkyss

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Helvett ni kvinnor är som höns i en hönsgård.
Tur att hon fick ligga så slipper hon spamma sönder min Pm-box.

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Helvett ni kvinnor är som höns i en hönsgård.
Tur att hon fick ligga så slipper hon spamma sönder min Pm-box.

Risken för att titta in hos dig är minimal, och ngt meddelande lär du inte se en skymt av!

Vad är så speciellt med henne? Hon verkar vara ungefär precis som alla andra uppmärksamhetstörstande våp därute om du frågar mig.

Up yours!

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...