Män

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Hur kommer det sig då att du frågade flertalet, bla mig, om vi var sugen/intresserad/dejta?

:va

Anledningen till frågeställningen var nog just för att ni visade intresse.
Det är ni killar/män som varit på mig, jag har inte visat intresse för ngn här.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
siamesiska tvillingar = hoj med sidovagn :näsblod

Bifogat

• siameser.jpg
    siameser.jpg
    3.2 KB · Visningar: 181
  • sidovagn.jpg
    sidovagn.jpg
    4.9 KB · Visningar: 181

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Att någon är genuint ärlig och omtänksam är för mig ett grundkrav, går aldrig
att pruta på. Check

* Glad och utan fördommar Check
* Pigg = det "brinner i ögonen av äventyrslust och livsglädje" Check
* Har egna intresse och kan vara själv, både i en timme, och i flera dagar Check
* Förstående Check
* Vill "hitta på saker" Check
* Kan överraska sin kille då och då med omtänksamhet Det är jag suverän på
* Sköter sitt yttre genom att signalera kvinnlighet, fixar håret, naglar etc.
Du kommer smälta så fort du får syn på mig
* Tränar, men med måtta Räcker det med att jag går i trappor?
* Klär sig med stil, gärna sportigt, vem vill ha en kärring? Jag klär mig väldigt feminint älskar att gå i klackar både utomhus och i sovrummet:tungan

Singel, alla bra flicks är inte upptagna...

Jag är inte så mkt för mysbyxor. Hellre ett rafset och heta blickar :tuttar

Tanken med tråden vara bara att få lite action här inne...
Jag behöver inte bevisa för ngn att jag är bra, jag är nöjd med mig själv helt enkelt.

Om det blir en eller annan dejt av detta kan jag ju inte hjälpa :tungan

Just det, vi såg vad vi själva ville se och du var inte ute efter någon här... nejdå... vääääääänta, är det ledmotivet till twilight zone jag hör i bakgrunden *lyssnar*... Japp, det är det!

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Just det, vi såg vad vi själva ville se och du var inte ute efter någon här... nejdå... vääääääänta, är det ledmotivet till twilight zone jag hör i bakgrunden *lyssnar*... Japp, det är det!

Tycker du eller ngn annan här inne att jag har visat intresse för ngn kuf här inne? Mina intentioner är inte att träffa ngn desperat kille som faller för några stavelser. Så som jag har beskrivit mig i ett fåtal inlägg det är sådan jag är.
Men om jag velat träffa ngn enbart för den sexuella njutningen så finns det forum som är speciellt utformade för detta, eller så kan man gå på krogen och ragga. Utseendet är till min fördel och jag har aldrig haft problem att träffa ngn man what so ever. Men som alla vet så vill man inte ha ngn utan man vill ha ngn speciell som får det att hoppa till innanför revbenen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tycker du eller ngn annan här inne att jag har visat intresse för ngn kuf här inne? Mina intentioner är inte att träffa ngn desperat kille som faller för några stavelser. Så som jag har beskrivit mig i ett fåtal inlägg det är sådan jag är.
Men om jag velat träffa ngn enbart för den sexuella njutningen så finns det forum som är speciellt utformade för detta, eller så kan man gå på krogen och ragga. Utseendet är till min fördel och jag har aldrig haft problem att träffa ngn man what so ever. Men som alla vet så vill man inte ha ngn utan man vill ha ngn speciell som får det att hoppa till innanför revbenen.

Om du nu ser så jäkla bra ut, varför faller du då inte för killarnas påtryckningar och lägger upp en bild?
Och som trineo sa, vad har det med sporthoj att göra?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tycker du låter lite förvirrad. Det är nog ingen egenskap som får en man knäsvag. :) Möjligtvis att det blir en mental överbelastning, som får knäna att vika sig och han faller ihop i en hög på marken. :hihi

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)

Du verkar okey i min bok.... och din tråd ÄR ju skriven i OT så vurma på med dina tzer inlägg:tummenupp

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag bara undrar, vad har det med Sporthoj att göra???

Allt har med sporthoj™ att göra. :fakta

Här finns allt, kändissågningar, byggrådgivning, körkortsfrågor, förbannad-inlägg, kärleksråd, knep&knåp, musiktips, biktbås o allmän svammel&skvaller.

Om du nu ser så jäkla bra ut, varför faller du då inte för killarnas påtryckningar och lägger upp en bild?
Och som trineo sa, vad har det med sporthoj att göra?

Så fort en tjej sätter in en bild på sig själv så hugger ni cheyer på henne, hur kul och välkommnade är det? :va

Gärna en bild, tack. :)

(tajt uringad T-skirt funkar bra...)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Allt har med sporthoj™ att göra. :fakta

Här finns allt, kändissågningar, byggrådgivning, körkortsfrågor, förbannad-inlägg, kärleksråd, knep&knåp, musiktips, biktbås o allmän svammel&skvaller.

Så fort en tjej sätter in en bild på sig själv så hugger ni cheyer på henne, hur kul och välkommnade är det? :va

Gärna en bild, tack. :)

(tajt uringad T-skirt funkar bra...)

Ingen chey hugger ifall den härade cheyen som lägger in bilden faktiskt kör hoj. Faktiskt.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag bara undrar, vad har det med Sporthoj att göra???

Egentligen allt....här finns massor av hormonstinna kåta grabbar som så fort en tjej antyder att hon är perfekt, visar intresse.

Även fast man tycker att det kanske inte borde finnas något behov att få veta det som det frågades om, eftersom den vetskapen tydligen redan fanns...!!! :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla killar som inte kör hoj då? Är det ok att de har bild och förhöjer läsvärdet i OT-forumet? :va

Nej, jag är likvärdig mot de som mot tjejerna som inte kör. Detta är ett hojforum. Klart man i OT kan prata om saker som inte hör hoj till, men kör man inte hoj förstår jag inte riktigt vad man gör här?
Sin sak om man inte har någon hoj för tillfället, som dunderhonung tex. Men har man aldrig haft en hoj, inte har körkort och aldrig kommer skaffa en hoj så ser jag ingen mening med att hänga här. Basta.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Nej, jag är likvärdig mot de som mot tjejerna som inte kör. Detta är ett hojforum. Klart man i OT kan prata om saker som inte hör hoj till, men kör man inte hoj förstår jag inte riktigt vad man gör här?
Sin sak om man inte har någon hoj för tillfället, som dunderhonung tex. Men har man aldrig haft en hoj, inte har körkort och aldrig kommer skaffa en hoj så ser jag ingen mening med att hänga här. Basta.

Håller med om att de som inte är intresserade av hoj utan bara av hojkillar/tjejer kanske borde fundera på meningen med att hänga här.

Själv så läser jag helle roliga inlägg från vem som helst än från vissa puckade hojåkare.

Sen att en del vågar bjuda på sig själva både på bild och sina privatliv (menar inte sexliv nu) gör det bara trevligare.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag tycker många tar för givet att man har ett visst beteende för att man vill att det ska leda nånstans.

Hur ofta flörtar inte många tjejer hejvilt åt alla håll och gör allt för att få killars uppmärksamhet enbart för att få bekräftelse och känna sig eftertraktade, vare sig de är upptagna eller ej.

-Va, jag har inte skickat ut några signaler. Sluta tolka allt så tokigt, dumsnut. *tihi*

-Nej jag har inte på mig en urringning ner till knäna för att alla ska titta på mig.

-Jag lägger inte alls ut bilder på mig själv över hela internet för att folk ska säga hur snygg jag är.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...