Män

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Ja och själv så åker du ju gräsklippare :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja och själv så åker du ju gräsklippare :tummenupp

Japp, det är ju namnet på hojen. Döper alltid fordonen. Din heter "Cykel" ser jag.
För övrigt har ju många på detta forumet sett mig köra flera ggr, jag är definitivt intresserad av hojar, och till råga på allt kan jag en hel del om de.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Japp, det är ju namnet på hojen. Döper alltid fordonen. Din heter "Cykel" ser jag.
För övrigt har ju många på detta forumet sett mig köra flera ggr, jag är definitivt intresserad av hojar, och till råga på allt kan jag en hel del om de.

Backar upp dig där, Swish är en hojtjej :tummenupp

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Nu blir jag lite ledsen.. :( :(
Jag har varit intresserad av hojar länge! och bestämde mej redan när jag var 15 att "fan jag ska ha MC" och det har hållit i sig!
När jag började övningsköra fick jag frågan av min lärare
"-jaha, så din kille har körkort då?" :confused: och många omkring mig trodde att jag tog lappen bara för att jag blivit betuttad i nån snubbe som hade mc. WRONG!!!!!!! :gnissla
Varför kan inte folk sluta ifrågasätta och tro att man har nån baktanke med sitt intresse?! :huvet
Jag tillhör (som många andra killar här på SH) den gruppen som tyvärr inte har någon hoj nu, vilket jag sörjer VARJE DAG!:tummenner
Men jag pluggar nu och det inte finns liksom inte rum för att köpa en sådan just nu. Tro mej så fort jag får jobb ska jag skutta till banken och ta ett lån o köpa mej en sporthoj!! :yoparty
Så jag vill gärna inte bli dömd som en oseriös jagerska, då jag gick med här på SH för att det är mitt intresse.
Så snälla döm inte ut oss hoj-lösa stackare.. :tummenupp :)

Dr.Bike

Guest
Nu blir jag lite ledsen.. :( :(
Jag har varit intresserad av hojar länge! och bestämde mej redan när jag var 15 att "fan jag ska ha MC" och det har hållit i sig!
När jag började övningsköra fick jag frågan av min lärare
"-jaha, så din kille har körkort då?" :confused: och många omkring mig trodde att jag tog lappen bara för att jag blivit betuttad i nån snubbe som hade mc. WRONG!!!!!!! :gnissla
Varför kan inte folk sluta ifrågasätta och tro att man har nån baktanke med sitt intresse?! :huvet
Jag tillhör (som många andra killar här på SH) den gruppen som tyvärr inte har någon hoj nu, vilket jag sörjer VARJE DAG!:tummenner
Men jag pluggar nu och det inte finns liksom inte rum för att köpa en sådan just nu. Tro mej så fort jag får jobb ska jag skutta till banken och ta ett lån o köpa mej en sporthoj!! :yoparty
Så jag vill gärna inte bli dömd som en oseriös jagerska, då jag gick med här på SH för att det är mitt intresse.
Så snälla döm inte ut oss hoj-lösa stackare.. :tummenupp :)

Jooooodå!
Sån är du! :fakta
Den där gråtvalsen köper vi inte!
*kors och vitlök*

:hihi

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Du menar som seglarcheyer då eller?
Vi kan väl sammanfatta det som aktivitets- eller sportcheyer. Har aldrig funderat på seglartypen men det beror väl på att jag inte seglar.

Fullträffen är väl balettdansöser. Jävlar :gnissla

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag blir knäsvag av intellektuella kvinnor med empati, humor och sociala egenskaper, låter det konstigt att man tänder på sådant?

Jag misständer kraftigt på pantade bimbos som tror att solen snurrar för deras skull samt ser mannen som en slags ekonomisk lösning i brist på annat.

En fin kvinna för mig är rakryggad, ärlig och framåt, tar egna initiativ och är het som fan i sängen.

Dr.Bike

Guest
Jag blir knäsvag av intellektuella kvinnor med empati, humor och sociala egenskaper, låter det konstigt att man tänder på sådant?

Jag misständer kraftigt på pantade bimbos som tror att solen snurrar för deras skull samt ser mannen som en slags ekonomisk lösning i brist på annat.

En fin kvinna för mig är rakryggad, ärlig och framåt, tar egna initiativ och är het som fan i sängen.

Fan Micke! Hade du lagt in den där sanningen som inlägg två, hade vi kunnat stänga den här tråden efter det! :tummenupp

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Träffat många sådana, alltså inte bimbos, då?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vet inte om någon skrivit det tidigare men den perfekta kvinnan är en man i kvinnokropp... Då kanske man skulle förstå....

Då är du på rätt ställe. Men vill du verkligen ha en tjej som röker som en borstbindare och super hårdare än du nånsin vågat? Skulle du inte känna dig sjukt fjollig om hon fixar kamremsbytet, stoppet i avloppet och golvläggningen?

Tjejer får väldigt gärna vara tjejer för min del. Inte en polare som det råkar vara hål i.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...