Män

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Eller Peter Griffin, där är en man av rang! :yoparty

Sen ett tips till er tjejer för att få oss killar att gilla er mer:

Sluta se så jävla bittra och sura ut hela tiden, speciellt på stan eller tuben. Bara för att alla modeller ser ut som lik och knappt har något ansiktsuttryck så får ni inte träningsvärk av att dra på smilbanden ibland. Och hälsa för i helvete när någon hälsar på er!!!
När jag möter någon på min innergård så tro fan att jag hälsar på den personen som faktiskt kan vara min granne, de flesta man möter visar i ett tidigt stadie innan man passerar varandra att jag inte är värd att hälsas på genom att sakta vrida huvudet och titta på nån ful jävla vägg eller någon hundskit som ligger på backen enbart för att slippa se mig i ögonen och få ett hej på sig.

Är det bara jag som har upplevt detta? :va

Jag tycker man ständigt får uppleva detta, jag håller med dig ett leende gör en stor skillnad och det är bara artigt att hälsa, det ska man göra det är ju common sense. Det har min mamma lärt mig :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det kallas även KK! :fakta ;)

Aj tusan. Så är det ju. Är nog för gammal helt enkelt, för att förstå mig på det där. :( För min del hoppar jag gärna över KK-grejor. Vill hellre ha hela paketet. Hur roligt är det att ha någorlunda känslolös sex upprepade gånger med en kvinna, utan att bry sig om de andra bitarna? :gnissla Då skulle jag nog hellre hitta den där som har just hela paketet.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Palle71: Hon kanske gått en sån där gör-det-själv kurs... ;)

Missy: Detta med att spela spel och att försöka vara rak i kommunikationen har du ju falerat på redan här... du har denna tråden och säger i ett inlägg att du vill att en speciell person skall skicka PM... hur svårt är det att skicka det själv istället för att spela det här spelet?
Just sådana där skickar upp STORA varningsflaggor för det är samma sak som att sitta och säga "är det inte lite kyligt här" istället för att fråga "kan inte du stänga balkongdörren"... eller varför inte "Du får välja film, mig spelar det ingen roll" medans man tänker "Hoppas han väljer just den... hoppas hoppas hoppas" och sen bli besviken och tjurig när det inte blir det.

Så, sorry... men du har just gjort något vi män avskyr ungefär lika mycket som ordet kastrering.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Aj tusan. Så är det ju. Är nog för gammal helt enkelt, för att förstå mig på det där. :( För min del hoppar jag gärna över KK-grejor. Vill hellre ha hela paketet. Hur roligt är det att ha någorlunda känslolös sex upprepade gånger med en kvinna, utan att bry sig om de andra bitarna? :gnissla Då skulle jag nog hellre hitta den där som har just hela paketet.
Känslolös sex finns inte! :fakta Kåthet är också en känsla! :fakta :D

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Missy: Detta med att spela spel och att försöka vara rak i kommunikationen har du ju falerat på redan här... du har denna tråden och säger i ett inlägg att du vill att en speciell person skall skicka PM... hur svårt är det att skicka det själv istället för att spela det här spelet?
Just sådana där skickar upp STORA varningsflaggor...

Haha, jag reagerade på det också.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
för o hjälpa missy ,så föreslår jag att var och en av oss får skicke ett pm , med svars alternativ ja/ nej så det inte misstolkas, och de som inte får ja ,dvs mig sj får forstätta o skriva sånt här trams

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
På G
Palle71: Hon kanske gått en sån där gör-det-själv kurs... ;)

Just sådana där skickar upp STORA varningsflaggor för det är samma sak som att sitta och säga "är det inte lite kyligt här" istället för att fråga "kan inte du stänga balkongdörren"... eller varför inte "Du får välja film, mig spelar det ingen roll" medans man tänker "Hoppas han väljer just den... hoppas hoppas hoppas" och sen bli besviken och tjurig när det inte blir det.

Så, sorry... men du har just gjort något vi män avskyr ungefär lika mycket som ordet kastrering.

Han vet mkt väl vad jag känner för honom, jag är rak mot honom, har aldrig ljugit. Det skulle inte falla mig in.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jo. Men hur roligt är det efter den är stillad, när man helst av allt vill hem, utan att ens vilja stanna för att äta lite frukost?

Varför stanna om man vill hem... bara tacka för sig och åka hem ju. Förmodligen vill den där tillfällige lekkamraten också att du bara skall åka hem.

Win - Win kallas det.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Han vet mkt väl vad jag känner för honom, jag är rak mot honom, har aldrig ljugit. Det skulle inte falla mig in.

Inte riktigt intrycket du gav här... men sure, låt stå för dig och jag skall inte vara den som dömmer. Du verkar trots allt vara en toppenpingla... så lycka till med jakten.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Varför stanna om man vill hem... bara tacka för sig och åka hem ju. Förmodligen vill den där tillfällige lekkamraten också att du bara skall åka hem.

Win - Win kallas det.

Lose - Lose skulle jag vilja kalla det. Been there, done it. Man känner sig för det mesta bara tom inombords efteråt, som att det var något som fattades. Men som vissa andra misstag man gör i livet upprepar man dem lite då och då för sakens skull. :hihi

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
om han inte är mottaglig för dina signaler , antar att du berättat vad du känner osv , så tycker jag inte du ska göra dig besväret , finns ingen anledning o gå runt o må dåligt över en trög kille, känslor är inte o leka med men de svalnar o till slut så är de blott ett minne

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
1. Humor
2. Charm
3. Intelligens
4. Schyssta Bröst :tuttar :D

Nämen seriöst så verkar det som om en del tjejer tror att dom är sexigare om dom ser lite smågriniga ut när det i själva verket är otroligt avtändande. Skratt, leenden och att vara jordnära/trevlig är tre aspekter som absolut höjer en tjejs feminina sidor.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Mugge: har du inte lärt dig att man gärna vill ha det man inte kan få... synd bara att fruntimmer ofta slänger fram :tuttar för att få den de så gärna vill ha... klart killen släpper till och tömmer påsen och sen dumpar illa kvickt, han var ju faktiskt inte intresserad från början.
Sen har vi en chey till som sitter och beklagar sig över att män är svin och att de bara är ute efter en sak.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...