Old Badger
SportHojsentusiast
Synd då att ni inte bjöd in fler som kanske hade fortsatt komma även när just den tråden dött.Man blir ju nyfiken.... Ett antal (för få egentligen) har kört med under de åren vi tuffade runt Vättern. Som mest var vi strax över ett tiotal hojar. Men oftast rörde det sig bara om 5-6 st som ägnade en helg i juli åt att runda Vättern på småvägar. Alltid trevligt! Ett år hade vi t o m Galne Dansken med oss på en delsträcka. Kändispoäng, nästan!
Nej, förstörd hade den inte blivit. Din gula hade fått berättigad uppmärksamhet. Och hade du kommit på gammeltrajan hade det blivit applåder. Men det var hela tiden en diskussion kring "är det här en allmän mc-träff? Nej, det är ett sommarmöte för Thruxtontråden på SH + hang arounds."
Sedan några år har intresset avtagit - caféracer-boomen är ju över sedan länge - så turen är i praktiken avsomnad. Problemet löst!
För min del är jag mera för att deltagarna är välkomna om de är positiva till anledningen till träffen eller utflykten.
Min kamrat har köpt en Sprint ST så den hade han inte kunnat komma med hur känd och trevlig han än är!