Märkliga och jobbiga kundmöten.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Fattar, i detta fall logiskt, men Apotea brukar annars ha en ALU-invandrare att komma förbi samma dag, inklusive helg. Du betalar ju för denna service på skattsedeln så lika bra den används.
Vad är ALU? Inget jag sett när jag beställt. Brukar ta morningbird men då är det ett par dagar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det hjälper inte att apotekspersonal är de långsammaste asen i världen heller. Jag fick penicillin utskrivet i förrgår. Från det att jag lämnade över mitt leg till tanten tog det nästan en kvart innan allt var klart. En miljon frågor och sedan görs allt i slow motion. Fick bita mig i tungan. Det är fucking Kåvepenin för öroninflammation, inte dödsknark.
Jag var benägen att hålla med dig tidigare, men samtliga lokala apotek har förnyats (ink stora delar av personalen) senaste åren, och bannemig förutom något enstaka kompetetensvakuum så går det riktigt bra, brukar klara mig på under 60, max 90 sek från att numret ropats till att allting ligger i ryggan och påväg ut genom dörren.

Vilket lyser ännu starkare ljus på de, nästan uteslutande 50+are (kanske de var 17 när de satte sig vid luckan iofs?) som bannemig tar hela dagen på sig för att få någon jävla salva eller något.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år