bikerwoman
Bannad
Nursey håller låg profil nuförtiden...
(sedan var jag på mässan i fredags..det kan ju ha något med saken att göra )
Lilla gumman, det var jag också!
Nursey håller låg profil nuförtiden...
(sedan var jag på mässan i fredags..det kan ju ha något med saken att göra )
Lilla gumman, det var jag också!
Var det bara jag som missade en portabel "karta" över hallen? Var ju hopplöst att hitta de man ville se.
Äh va fan, vi är som fina viner och får brudar i format av laviner!
Fanns det ingen information om hur mycket dem nya trafikförsäkringarna kommer höjas med..?? Har inte läst allt ni skrivit här ifall jag missat något..
Snackade med en försäkrings nisse och sen med SMC och dom sa samma sak, ca 40% vid midsommar
Snackade med en försäkrings nisse och sen med SMC och dom sa samma sak, ca 40% vid midsommar
Jag pratade också med SMC & de sa att de visste om de 34 % extra på skatten, men om försäkringen var ingenting klart. Då pratade jag med hon som var den mest insatt. Dessa 40 %, är de säkert att du hörde de från SMC också
Vad var din mäss favorit då Ullis?
Jag föll för den gröna Kawa Z750, men kollade mest in supermotarderna då det lutar åt en sådan i år.
Fast det fanns massa gott att kika på. Hade jag varit rik hade jag tagit nästan en av varje
Firman du undrar över heter www.duells.se
Såg du Moto Morini hojarna? Dom verkar skitfeta,,, Men som du säger,, Motard e de man ska ha,, eller en ER6 AVA stylad
Mig vetandes ska det inte sitta något sådant på min fiddy. Om det nu mot all förmodan gör det så kan rövhålet som satt dit den ta och kamma sig.
f.ö. så kanske den person som satt dit den inte har något hår i röven...
Reagerade på att kommentatorn sa "bra grabbar" o så när det vad jag tror iaf var åtminstone en tjej som körde? Var det inte det? Jävligt dålig stil isf.
Du kanske inte lyssnade ordentligt, men Angelica Åström som hon heter
fick en hel del uppmärksamhet, när jag berättade att hon är 15år och enda tjejen i Sverige som tävlar i ungdomsklassen....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|